تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۷
۰
کد مطلب : ۱۳۴۴۱
آیت الله ایمانی:

مسئولان در حمایت از ستاد عتبات عالیات درنگ نکنند

مسئولان در حمایت از ستاد عتبات عالیات درنگ نکنند
جامعه: آیت الله اسدالله ایمانی، امام جمعه شیراز ۲۵خرداد در جلسه ستاد عتبات عالیات فارس خواستار دقت نظر بیشتر مسئولان و اهتمام ایشان به پیگیری امور مربوط به حرم‌های مطهر و همکاری با ستاد عتبات استان شد و بر نقش موثر اوقاف فارس در پیشبرد امور تاکید کرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان اظهار داشت: مسئولان اجرایی استان در خصوص حمایت های مالی از ستاد عتبات عالیات درنگ نکنند.

وی با انتقاد از عدم نظارت جدی بر عملکرد برخی موقوفات فارس بر اجرائی شدن نیات واقفین و احیاء موقوفات بزرگ فارس تاکید کرد.

آیت الله ایمانی خطاب به مسئولان ستاد عتبات عالیات توصیه کرد: هزینه های ستاد براساس نیاز و شناسایی اولویت ها در حرمین مطهر نجف، کربلا، سامرا و کاظمین انجام گیرد.

براساس این گزارش، در ادامه مختاری، سرپرست ستاد عتبات عالیات فارس در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد خواستار حمایت های مالی مسئولان شد.

دهقانان، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس نیز در این جلسه ضمن موافقت با اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان تنخواه به ستاد عتبات عالیات فارس از فرمانداران شهرستان های استان درخواست کرد مسئولان ستاد در شهرستان ها را در پیشبرد امور یاری دهند.

لازم به ذکر است، در جلسه ستاد عتبات عالیات فارس فرماندار شیراز، فرمانده سپاه فجر فارس، مدیران کل اوقاف و امورخيريه، صدا و سیما و نماینده آیت الله ایمانی در این ستاد نیز حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما