تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۶ ساعت ۱۶:۰۳
۰
کد مطلب : ۱۳۴۷
محمد رضا ورزی:

فيلم تلويزيوني «ستاره خضراء» درباره واقعه‌اي پس از عاشورا است

فيلم تلويزيوني «ستاره خضراء» درباره واقعه‌اي پس از عاشورا است
به گزارش خیمه، «محمدرضا ورزي» كه اين روزها مجموعه تلويزيوني «پدر خوانده» به كارگرداني او از شبكه اول سيما پخش مي‌شود، گفت: فيلم تلويزيوني «ستاره خضراء» در مرحله پيش توليد قرار دارد و پس از پايان ساختن دكورها،‌ كليد مي‌خورد. 

وي افزود: اين فيلم تلويزيوني درباره واقعه‌اي پس از عاشورا است. زماني كه خولي ملعون ماموريت پيدا مي‌كند كه سر مبارك امام حسين(ع) را به دربار يزيد عرضه كرده و در مقابل آن پول دريافت كند. اين ملعون يك شب را در ديري اطراق مي‌كند و راهب نصراني كه آنجا سكونت دارد، متوجه كراماتي از سر مبارك سيدالشهدا(ع) شده و مسلمان مي‌شود. 

وي در ادامه گفت: اين داستان اصلي فيلم است هرچند كه به نظر من نمي توان درباره امام حسين (ع) كار تصويري ساخت و ساخت اين كار به نظر من ساخت يك روضه تصويري است كه در رساي ايشان ساخته مي شود. 

ورزي افزود: در اين فيلم تلويزيوني كه براي شبكه اول سيما ساخته مي شود، محمد صادقي، چنگيز وثوقي، سعيد نيكپور ، احمد نجفي و ليلا موسوي ايفاي نقش خواهند كرد. 

وی تصريح كرد: تمام لوكيشن‌هاي اين فيلم در شهر تهران و اطراف آن است و ما در تلاش هستيم با ساخت آن قطره‌اي از درياي بي‌كران عاشورا و پيامدهاي آن را به تصوير بكشيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما