راه‌اندازی سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان

خبرگزاری مهر , 12 تير 1389 ساعت 13:40

ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان، با الگوبرداری از ستاد عمره دانشجویی تشکیل می‌شود.


جامعه: رئیس ستاد عمره دانشگاهیان کشور از راه‌اندازی ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان خبر داد و گفت: اولین گروه دانشجویان مردادماه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی افزود: با بحث‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت شد به این نتیجه رسیدیم که سفر عتبات عالیات دانشگاهیان را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: تقاضا کردیم همان سهمیه‌ای که برای سفر عمره در اختیار ما قرار می‌گرفت برای دانشجویان در سفر عتبات عالیات نیز قرار بگیرد.

رئیس ستاد عمره دانشگاهیان کشور تصریح کرد: اولویت اعزام در اولین گروه سفر به عتبات عالیات با افرادی است که درخواست خود را برای اعزام به سفر عتبات عالیات اعلام کرده بودند.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام دانشجویان برای سفر به عتبات عالیات اظهار داشت: ثبت نام از ابتدای مهرماه و به صورت متمرکز انجام خواهد شد و اعزام‌ها از آن پس طبق ثبت‌نام‌ها عملیاتی و اجرایی می‌شود.

فقیهی با بیان اینکه اعزام‌های عتبات عالیات دانشگاهیان شامل چهار گروه اساتید، متأهلین و دانشجویان دختر و پسر می‌شود، گفت: همه برنامه‌های فرهنگی که برای سفر عمره اجرا می‌شود برای سفر به عتبات عالیات نیز در نظر گرفته خواهد شد.


کد مطلب: 13595

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13595/راه-اندازی-سفر-عتبات-عالیات-دانشگاهیان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir