ايجاد حلقه‌های بصيرتی در فضای وب توسط هيئات‌ مذهبی

ایکنا , 14 تير 1389 ساعت 9:55

طرح ملی ايجاد حلقه‌های بصيرتی در فضای مجازی توسط هيئات مذهبی از سوی سازمان تبليغات اسلامی اجرا می‌شود.


جامعه: طرح ملی ايجاد حلقه‌های بصيرتی در فضای مجازی توسط هيئات مذهبی از سوی سازمان تبليغات اسلامی تصويب شده و به زودی توسط تشكل‌های دينی شامل؛ هيئات مذهبی و كانون‌های فرهنگی ــ تبليغی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين يعقوب ديلمقانی، مديركل تشكل‌های دينی و مراكز فرهنگی معاونت فرهنگی سازمان تبليغات اسلامی، با بيان اين خبر اظهار كرد: هيئات‌ مذهبی و كانون‌‌های فرهنگی ــ تبليغی زيادی در كشور وجود دارند كه دارای توانمندی‌های خوبی در خصوص فعاليت‌های مربوط به فضای وب و فضای مجازی هستند كه از اين پس از ظرفيت و توانمندی اين هيئت‌ها و كانون‌های فرهنگی تبليغی استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام ديلمقانی با بيان اينكه طرح ايجاد حلقه‌های بصيرتی در فضای وب از سوی سازمان تبليغات اسلامی به تصويب رسيده است، عنوان كرد: براساس اين طرح ملی، هيئت‌های مذهبی فعال در عرصه وب و فضای مجازی شناسايی می‌شوند و در هر شهرستانی يك هيئت مسئول می‌شود و ساير هيئات مذهبی استان را هدايت و رهبری می‌كند.

وی ادامه داد: پس از شناسايی هيئت‌های مذهبی فعال در عرصه وب و هدايت اين هيئت‌ها در هر شهرستان و استان توسط يك هيئت خاص، كانون مركزی آن نيز در تهران برای مديريت و توليد محتوا و پاسخ به شبهات در فضای وب راه‌اندازی می‌شود.

ديلمقانی يادآور شد: دستورالعمل اجرای اين طرح در حال حاضر تصويب و آماده شده است كه به زودی به تشكل‌های دينی شامل هيئت‌های مذهبی و كانون‌های فرهنگی ــ تبليغی ابلاغ می‌شود تا هر چه زودتر در سراسر كشور به اجرا در آيد.


کد مطلب: 13628

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13628/ايجاد-حلقه-های-بصيرتی-فضای-توسط-هيئات-مذهبی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir