تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۳۶
۰
کد مطلب : ۱۳۶۸۱

اعزام بیش از پنج هزار مبلغ به مناطق محروم خوزستان

اعزام بیش از پنج هزار مبلغ به مناطق محروم خوزستان
ایران زمین: حجت‌الاسلام محمد حسین بلك به فعالیت چشمگیر مبلغان در مناطق مختلف استان خوزستان اشاره كرد و گفت: استان خوزستان در سال گذشته رتبه اول اعزام و استقرار مبلغ در سطح كشور را كسب كرد. 

وی با اشاره به برتری كمی و كیفی فعالیت‌های تبلیغی مبلغان خوزستانی در سطح كشور اظهار داشت: تحقق این امر نشان از ظرفیت تبلیغی مطلوب و سطح علمی بالای حوزه‌های علمیه استان دارد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت با بیان اینكه براساس بررسی‌های به عمل آمده، سهم اعزام مبلغ در خوزستان بیست درصد بیش از سقف تعیین شده در كل كشور است، خاطرنشان كرد: در سال‌جاری این میزان به مراتب افزایش پیدا می‌كند و امیدواریم در تمام مقاطع تبلیغی این موفقیت حاصل شود. 

وی به برنامه‌ریزی ویژه برای اعزام مبلغ در ایام خاص مذهبی و انقلابی اشاره كرد و اذعان داشت: ایام فاطمیه، اعتكاف، نیمه شعبان، ماه مبارك رمضان، ایام محرم و صفر و هفته ولایت از جمله مناسبت‌های مذهبی و انقلابی هستند كه طرح‌های ویژه اعزام مبلغ در آنها انجام می‌شود. 

بلك، فعالیت مبلغان استان را در دو بخش عمومی و تخصصی دسته‌بندی كرد و گفت: فعالیت‌های عمومی در كل استان و تخصصی در مناطق و موقعیت‌های خاص انجام می‌شود. 

مدیر‌كل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان از اعزام بیش از پنج هزار مبلغ در سال‌جاری خبر داد و گفت: برای افزایش روحانیان مستقر در مناطق محروم نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده تا نیاز استان از این رو برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما