رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم:

بعثت با وجود و قیام سیدالشهدا تداوم یافت

خبرگزاری ايسنا , 23 تير 1389 ساعت 16:29

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم از حضرت امام حسین علیه السلام به عنوان الگو و اسوه پاسداران یاد کرد.


جامعه: حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به فرارسیدن سوم شعبان روز ولادت بابرکت امام حسین(ع) اظهار کرد: سالروز ولادت امام حسین علیه السلام در حقیقت تولد دوباره بعثت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله است، چراکه با وجود آن حضرت و قیام و انقلاب سیدالشهدا علیه السلام بود که بعثت تداوم یافت.

وی ادامه داد: این روز مبارک را که به نام روز پاسدار نیز نامگذاری شده است باید به همه پاسداران عزیز که راه و رسم حسینی را برای خود برگزیده‌اند تبریک گفت و از درگاه خداوند متعال عزت و سربلندی فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری و ایران سربلند اسلامی و فرزندان پاسدارش را مسئلت نمود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم، از امام حسین علیه السلام به عنوان اسوه و الگوی پاسداران یاد کرد و گفت: سوم شعبان روز تولد بزرگ پاسداری است که با خون خود و فرزندان و یارانش، اسلام را زنده کرد.

حجت‌الاسلام اسکندری با اشاره به چهارم شعبان روز ولادت حضرت اباالفضل علیه السلام گفت: باید این روز را که به نام روز جانباز نامگذاری شده است و مدال افتخاری است برای جانبازان سرافراز ما، به همه ایثارگران و جانبازان عزیز به خصوص بزرگ جانباز انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تبریک گفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم همچنین سالروز ولادت سیدالساجدین امام زین‌العابدین علیه السلام که رسالت عظیم عاشورای حسینی را بر عهده داشتند به همه کسانی که راه آن امام همام را ادامه می‌دهند و پیروی می‌کنند تبریک گفت.


کد مطلب: 13709

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13709/بعثت-وجود-قیام-سیدالشهدا-تداوم-یافت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir