تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۰۳
۰
کد مطلب : ۱۳۷۶۴

در طلای باب‌الشهدای حرم امام‌حسين(ع) از استان مركزی راهی كربلا شد

در طلای باب‌الشهدای حرم امام‌حسين(ع) از استان مركزی راهی كربلا شد
ایران‌زمین: «اسماعيل فريدونی»، معاون فنی مهندسی عتبات عاليات استان مركزی با اعلام خبر ارسال در طلای باب‌الشهدای حرم امام حسين(ع) به عراق گفت: جهت ساخت و تزيين درب طلای باب‌الشهدای حرم مطهر امام حسين(ع) ۹۰ ميليون تومان هزينه شده و تمام اعتبار آن از محل نذورات مردمی تأمين شده است.

وی افزود: اين در با مشاركت كاركنان بانك صادرات استان مركزی و ستاد بازسازی عتبات عاليات استان ساخته شده و مراحل تزيين آن توسط هنرمندان اصفهانی صورت گرفته است.

فريدونی تاكيد كرد: كاركنان بانك صادرات استان مركزی يك‌روز از حقوق ماهيانه خود را جهت ساخت اين در اهدا كرده‌اند و حاصل اين مشاركت، جمع‌آوری مبلغ ۵۰ ميليون تومان بوده كه جهت ساخت در مذكور هزينه شده و ۴۰ ميليون تومان مابقی هزينه‌ها از محل نذورات مردمی اهدا شده به ستاد تأمين شده است.

معاون فنی مهندسی عتبات عاليات استان مركزی در پايان با بيان اين مطلب كه در مذكور پس از گذر از تمام شهرستان‌های استان مرکزی، راهی عراق شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ريزی‌های قبلی قرار بر اين بود كه اين در در سالروز تولد امام حسين(ع) جايگزين در قديمی باب‌الشهدای حرم مطهر شود كه متأسفانه برنامه مذكور با تاخير روبرو شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما