فراخوان تولید فیلم با موضوع امام‌رضا(ع) و معارف رضوی اعلام شد

28 تير 1389 ساعت 13:39

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پاسداشت منزلت حضرت ثامن‌الحُجج (ع) از فیلمسازان دعوت کرد به تولید آثار سینمایی، مستند، کوتاه داستانی و پویانمایی بپردازند.


فرهنگ: موضوعات مختلف فراخوان تولید فیلم که به منظور نمایش در «جشنواره فیلم رضوی» و با مشارکت این مرکز تهیه خواهند شد، به شرح ذیل است: زندگی امام رضا(ع)، کرامات امام رضا(ع)، مریدان و شاگردان امام رضا(ع)،امام رضا(ع) در ایران، امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و حضرت شاه‌چراغ(ع)،. امام رضا(ع)، فرزندان و بستگان، امام رضا(ع) و مناظرات، موقوفات امام رضا(ع).

خادمان امام رضا(ع)، عالمان مدفون در جوار امام رضا(ع)، بارگاه و آستان امام رضا(ع) در گذر زمان، زائران امام رضا(ع)، امام رضا(ع) در آثار شاعران و عارفان و آثار تجربی آزاد با موضوعات مرتبط با امام رضا(ع) از دیگر موضوعات این جشنواره است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با درنظرگرفتن میزان قابلیت آثار، در حد توان می‌کوشد تا حمایت‌های پژوهشی، تحقیقاتی، فرهنگی و تولیدی را از این گونه آثار به عمل آورد.

عموم تهیه‌کنندگان و فیلمسازان محترم می‌توانند طرح‌ها و فیلمنامه‌های خود را به معاونت فرهنگی «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» به نشانی: تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، طبقه سوم، تلفن ۸۸۵۱۱۲۷۵ ارائه کنند.


کد مطلب: 13798

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13798/فراخوان-تولید-فیلم-موضوع-امام-رضا-ع-معارف-رضوی-اعلام

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir