توسعه عتبات عالیات به حد حرم رضوی ۵۰ سال زمان می‌برد

29 تير 1389 ساعت 9:43

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات و رساندن آنها در حد مرقد شریف امام رضا (ع) به ۵۰ سال وقت نیاز داریم.


ایران زمین: محمد محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان سربیشه با موضوع عتبات عالیات تصریح كرد: ما باید از مردم خراسان جنوبی به سبب همت بالای خود در نشان دادن عشق واقعی به ائمه اطهار و كمك به بازسازی عتبات عالیات تقدیر كنیم.

وی افزود: مردم ولایی خراسان جنوبی با كسب مقام سومی كشور در كمك به عتبات عالیات نشان دادند كه محبت آنها به اهل بیت عشقی الهی است و با كمك این مردم موفق شدیم چند طرح و پروژه مهم در شهرهای به به گزارش روابط عمومی فرمانداری سربیشه، كاظمین، سامرا، نجف و كربلای معلی انجام دهیم.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی تصریح كرد: با همت این مردم ارادتمند به ائمه (ع) تا كنون به بازسازی قبور ائمه اطهار (ع) مشغول بوده‌ایم اگر چه این قبور مطهر در طول تاریخ بارها مورد هجوم و تخریب دشمنان اسلام و قرآن قرار گرفته‌اند اما مجددا توسط قوم سلمان فارسی و شیعیان واقعی ائمه بازسازی شده‌اند.

محمدی افزود: نقش ائمه جمعه، جماعات و مسئولان ارشد استان و شهرستان‌ها در حمایت و آگاه ساختن مردم در كمك به بازسازی عتبات عالیات بسیار چشمگیر و در خور تقدیر است و در حال حاضر این كار به یك فرهنگ حسنه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: این عشق و ارادت به ائمه كه از حالت زبانی خارج شده و در عمل نشان داده می‌شود ارزش والایی دارد و ما نیز این هدایا و كمك‌ها را با سنگ فرش حرم ائمه كه از همین مناطق استخراخ می‌شود را زیر پای ملائك مشرف به حرم ائمه اطهار (ع) پهن می‌كنیم.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی افزود: مردم ما باید بدانند كه این افتخار كمك به بازسازی قبور بهترین خلایق عالم نصیب هر قوم و ملتی نمی‌شود و این یك توفیق الهی است كه بتوانیم خادم ائمه شویم.

محمدی در پایان متذكر شد كه لازم است دفتر عتبات عالیات به صورت مجزا در سربیشه شكل گیرد.


کد مطلب: 13807

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13807/توسعه-عتبات-عالیات-حد-حرم-رضوی-۵۰-سال-زمان-می-برد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir