برگزاری نمايشگاهی با موضوع «فضايل و كرامت‌های امام حسين(ع)» در كربلا

ایکنا , 30 تير 1389 ساعت 10:51

مجموعه کتب، پوسترو تصاویر مرتبط با كرامات و فضيلت‌های امام حسين(ع)، در نمایشگاهی در جشنواره «ربیع‌ الشهاده» ارائه می‌شود.


جهان: نمايشگاه ويژه‌ای با موضوع فضايل و كرامت‌های مستند اباعبدالله الحسين(ع) در بين‌الحرمين در شهر مقدس كربلا در حال برگزاری است.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رسانی «نون»، «سعيد رشيد زميزم» مورخ و پژوهشگر عراقی و مسئول نمايشگاه در اين‌باره گفت: داستان‌ها و قصه‌های ارائه شده در اين نمايشگاه و پوسترها و تصاوير با موضوع كرامت‌ها و فضايل اباعبدالله الحسين(ع)، مجموعه مستندی است كه از كتاب‌های تاريخی قابل‌‌ اعتماد مذاهب مختلف اسلامی گردآوری شده است.

وی افزود: اين نمايشگاه در چارچوب ششمين جشنواره بين‌المللی «ربيع‌ الشهادة» برگزار می‌شود و با هدف برطرف كردن هرگونه شك و شبهه نزد بازديدكنندگان، در پايان هر صفحه از داستان‌ها و قصه‌‌های كرامت و فضيلت‌های امام حسين(ع)، منبع و شماره صفحه‌ای كه اين داستان‌ها از آن نقل شده، ذكر شده است و انسان با مطالعه اين داستان‌ها و حوادث تاريخی، منزلت و كرامت اباعبدالله الحسين(ع) نزد حق تعالی را درك می‌كند.

ششمين جشنواره بين‌المللی «ربيع الشهادة» كه همه‌ساله به مناسبت ميلاد امام حسين(ع) و اعياد شعبانيه برگزار می‌شود، از روز جمعه ۲۵ تيرماه با حضور انديشمندان و پژوهشگران و نمايندگان اديان و فرهنگ‌های مختلف از سراسر جهان آغاز شد.


کد مطلب: 13819

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13819/برگزاری-نمايشگاهی-موضوع-فضايل-كرامت-های-امام-حسين-ع-كربلا

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir