«جامعه ایمانی مشعر» با گروه هدف هیئت های مذهبی ، اعلام موجودیت کرد

2 مرداد 1389 ساعت 17:14

این تشکل ، نهادی است مردمی و مستقل با ماهیت و رویکرد فرهنگی که از هئیت های مذهبی تشکیل شده است.


این تشکل بر اساس مرامنامه ای که در سایت tashakol.com منتشر شده است نهادی است مردمی و مستقل با ماهیت و رویکرد فرهنگی که از هئیت های مذهبی تشکیل شده است.

شناساندن هيئات مذهبي به يكديگر و ايجاد تعامل سازنده ميان ايشان و زمينه‌سازي براي هم‌افزايي ، جريان سازي فرهنگي براساس ضرورت‌ها و تمركز بر روي نيازهاي كليدي فرهنگي ، توانمندسازي و توسعه هيئات مذهبي و پيش‌گيري از فعاليت‌هاي موازي در اين مجموعه‌ها از جمله اهداف این تشکل اعلام شده است.

سید محمد انجوی نژاد از موسسین این تشکل و مسئول كانون فرهنگي رهپويان وصال شيراز در اولين گردهمائي نمايندگان مجموعه هاي فرهنگي كشور ، مدت زمان انجام رايزني براي تشكيل جامعه ايماني مشعر را ۲ سال اعلام نموده و اعلام کرد جلسه تعیین هیأت مدیره و تشکیل مجمع عمومی « جامعه ایمانی مشعر » ۴۰ روز قبل از محرم در قم تشکیل می شود.

موسسین این تشکل ، سید محمد انجوی نژاد، مدیر مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز ، حسین یکتا دبیر ستاد راهیان نور ، مهدی سلحشور، مداح اهل بیت و مسئول هیئت فاطمیون قم ، وحید ملتجی عضو هیئت مدیره ی عاشوراییان اصفهان،حسن کردمیهن جزء عضو هیئت مدیره ی موسسه نور معرفت کرج هستند.


کد مطلب: 13844

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13844/جامعه-ایمانی-مشعر-گروه-هدف-هیئت-های-مذهبی-اعلام-موجودیت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir