مرکزی برای توزیع آثار هنری مذهبی راه‌اندازی شود

خبرگزاری آينده روشن , 4 مرداد 1389 ساعت 11:32

مرکزی در قم برای توزیع آثار هنری در قم راه اندازی شود تا آثارهنری مربوط به ائمه در سراسر کشور توزیع شود.


فرهنگ: آیت الله گلپایگانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی فرهنگی هنری طلیعه ظهور تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه بسیار عمل شایسته و زیبنده‌ای است که در مقام اجرای آن برآمده‌اند که ان‌شاء‌الله این برنامه تداوم داشته باشد.

وی افزود: نمایشگاه از نظر وضعیت نمایشی بسیار بسیار ارزنده است اما باز هم باید نسبت به این مساله اهمیت بیشتری نشان داد.

آیت الله گلپایگانی بر ضرورت توزیع گسترده آثار هنری ارائه شده در این نمایشگاه تاکید و ابراز کرد: تابلوها و کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه باید به صورت سی‌دی دربیاید و در دسترس عموم قرار بگیرد تا در شهرستان‌ها نیز ارائه شود.

وی خواستار تولید بیشتر تابلوهای هنری در رابطه با امام زمان(عج) شد و گفت: تابلوهای هنری چه از نظر تذهیبی و معرق که در رابطه با حضرت مهدی(عج) و سایر ائمه طاهرین(ع) در قم تهیه می‌شود باید ارشاد توصیه‌ای برای تولید بیشتر آنها داشته باشد و مرکزی ایجاد شود که با عنوان قم به سایر استان ها ارسال و ارائه شود.

آیت الله گلپایگانی همچنین خواستار ایجاد مرکزی برای توزیع تابلوهای هنری در قم شد و تاکید کرد: هنرمندان باید تشویق شوند تا این بحث گسترش پیدا کند و مرکزی برای توزیع تابلوهای هنری در قم تشکیل شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: خدمات بیشتری ارائه شود که باعث عنایت حضرت بقیه الله الاعظم باشد و مورد عنایت خاص حضرت قرار بگیریم.


کد مطلب: 13860

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13860/مرکزی-توزیع-آثار-هنری-مذهبی-راه-اندازی-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir