بررسی وضعيت عمره دانش‌آموزی ۸۹ بعد از ماه رمضان

ایکنا , 6 مرداد 1389 ساعت 11:01

وضعيت عمره دانش‌آموزی سال ۸۹ بعد از ماه رمضان بررسی می‌شود.


جامعه: نشست بررسی وضعيت عمره دانش‌آموزی سال ۸۹ بعد از ماه رمضان با حضور مسئولان آموزش و پرورش و مسئولان سازمان حج و زيارت برگزار می‌شود.

علی حسنی، معاون فعاليت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی كشور، با بيان اينكه در سال ۸۹، ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان به عمره مفرده مشرف شدند، عنوان كرد: نشست بررسی وضيعت عمره دانش‌آموزی سال ۸۹ در سازمان حج و زيارت برگزار خواهد شد.

معاون فعاليت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی كشور ادامه داد: نشست بررسی وضعيت عمره دانش‌آموزی سال ۸۹ بعد از ماه رمضان با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی كشور و مسئولان سازمان حج و زيارت برگزار می‌شود.

وی با بيان اينكه آخرين كاروان عمره دانش‌آموزی سال ۸۹ اواخر هفته گذشته وارد ايران شد، افزود: عمره دانش‌آموزی امسال در شرايط خوبی برگزار شد و دانش‌آموزان، مسئولان آموزش و پرورش و مسئولان سازمان حج و زيارت از شرايط برگزاری آن راضی بودند.

يادآوری می‌شود، سازمان دانش‌آموزی كشور با همكاری سازمان حج و زيارت، ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان نخبه را در سال ۸۹ به حج عمره اعزام كرد و اين در حالی است كه در سال ۸۹ بيش از ۱۱ هزار نفر از دانش‌آموزان به حج عمره اعزام شدند.


کد مطلب: 13868

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13868/بررسی-وضعيت-عمره-دانش-آموزی-۸۹-بعد-ماه-رمضان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir