نماينده مركز پزشكی حج و زيارت در عراق:

افزايش رضايت زایران عتبات عاليات از عملكرد مركز پزشكی حج و زيارت ايران در عراق

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 11 مرداد 1389 ساعت 10:09

نماينده مركز پزشكی حج و زيارت در عراق گفت: بيش از ۸۰ درصد زایران عتبات عاليات از نحوه عملكرد كلی مركز و كادر بهداشتی و درمانی اين نمايندگی ابراز رضايت كردند.


جامعه: نماينده مركز پزشكی حج و زيارت با اشاره به افزايش رضايتمندی زایران عتبات عاليات از نحوه عملكرد مركز كادر بهداشتی و درمانی اين نمايندگی افزود:‌ در ماه گذشته برای نخستين بار اوراقی بين زایرانی كه به درمانگاه‌های مركز در عراق مراجعه می‌كردند توزيع شده كه بيش از ۸۰ درصد زایران از نحوه عملكرد كلی مركز و كادر بهداشتی و درمانی اين نمايندگی ابزار رضايت كردند.

رضایی در خصوص عملكرد مركز پزشكی حج و زيارت جمعيت هلال احمر در تيرماه سال جاری درعراق اظهار داشت:‌ اين نمايندگی در شهرهای كربلای معلی، نجف اشرف، كاظمين و بغداد داراي ۸ درمانگاه بوده كه از اين تعداد ۴ درمانگاه شبانه‌روزی است و در ماه گذشته ۱۸ هزار نفر از زایران عتبات عاليات در اين مراكز ويزيت رايگان شده‌اند.

وی با تأكيد بر بازديدهای مستمر بهداشتی مراكز اقامتی زایران ايرانی گفت: كارشناسان بهداشت محيط اين نمايندگی در ماه گذشته بيش از ۵۱۰ بار از هتل‌های محل اقامت زایران بازديد بهداشتی كرده و ۴۸ مورد گزارش به واحدهای ذيربط ارائه دادند.


کد مطلب: 13953

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13953/افزايش-رضايت-زایران-عتبات-عاليات-عملكرد-مركز-پزشكی-حج-زيارت-ايران-عراق

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir