تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۹
۰
کد مطلب : ۱۳۹۷۷

آموزش مجازی زایران حج اجرا می‌شود

آموزش مجازی زایران حج اجرا می‌شود
جامعه: حمید احمدی مسوول آموزش بعثه مقام معظم رهبری، گفت: اجرای برنامه آموزش مجازی زایران حج تمتع از ۱۷ مرداد- یکشنبه- در سازمان حج و زیارت آغاز می‌شود.

احمدی افزود: برنامه آموزش مجازی زایران حج به منظور پاسخگویی به انتظارات و نیازهای زایران در سطوح مختلف طراحی و اجرا می‌شود.

مسوول آموزش بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: مضامین تولیدی برنامه آموزش مجازی زایران در قالب الکترونیکی و به صورت ۲۰ واحد درسی پیش‌بینی شده است.

وی با یادآوری اینکه بخش اعظم دروس آموزش مجازی زایران تولید شده و حدود نیمی از واحدهای درسی در سامانه آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری بارگذاری شده است، گفت: زایران در صورت مجاز بودن با توجه به نوبت اعزام می‌توانند به سامانه آموزشی بعثه
مراجعه کنند.

احمدی با اشاره به فصل‌های درسی آموزش مجازی زایران که در سامانه بعثه بارگذاری شده است‌، گفت: مناسک حج، احکام عمومی‌، تجوید و قرائت قرآن، اسرار معارف، تاریخ سیره پیامبر‌(ص) و آداب و اخلاق سفر حج از بخش‌های موضوعی فرآیند آموزشی یادشده است.

به عقیده مسوول آموزش بعثه مقام معظم رهبری، با اجرای برنامه آموزش مجازی زایران، سطح انتظارات زایران متعادل و به پرسش‌های متفاوت آنها با توجه به تفاوت از منظر سن و سواد پاسخ داده می‌شود.

یادآوری می‌شود که زایران حج تمتع می‌بایست قبل از اعزام به مناسک حج در ۱۰ جلسه آموزشی - توجیهی شرکت کنند که بعضا به دلیل موقعیت‌های شغلی از حضور در این کلاس‌ها محروم هستند و اجرای برنامه آموزش مجازی زایران می‌تواند این نقصیه را جبران کند.

این در حالیست که پیش از این مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری از افتتاح رسمی سایت آموزشی زایران حج تمتع در فضای مجازی خبر داده و گفته بود این سایت از ۲۴ خرداد ماه همزمان با اول ماه رجب در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما