«گمشده» برای ماه محرم نوشته می‌شود

خبرگزاری مهر , 13 مرداد 1389 ساعت 11:44

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه قرآن از نگارش فیلمنامه مجموعه ویژه ماه محرم این شبکه با عنوان «گمشده» و تهیه سریال‌های تلویزیونی با توجه به داستان‌های قرآنی خبر داد.


نصیر مغزی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه قرآن سیما درباره تولیدات جدید این گروه گفت: در حال حاضر مجموعه «حکایت» به تهیه‌کنندگی حسین عطار و کارگردانی وارسته با مضمون داستان‌های اخلاقی، تاریخی و ... برای پخش آماده می‌شود. قالب این مجموعه فتو انیمیشن است. این مجموعه که در ۵۰ قسمت تهیه می‌شود شامل داستان‌هایی از گنجینه ادبیات فارسی و قصه‌های کوتاه معارفی است.

وی در ادامه افزود: قصد داریم برای ماه رمضان مجموعه تلویزیونی «گمشده» را در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه کنیم. جلال الدین دری مشغول نگارش این اثر به تهیه‌کنندگی سیدافضل میرلوحی است. دری قرار است فیلمنامه مجموعه «راهی به ملکوت» هم با مضمون امثال قرآنی بنویسند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه قرآن خاطرنشان ساخت: تله فیلم «اگر باران ببارد» هم به کارگردانی محمدحسین حقیقی و تهیه‌کنندگی مجتبی شاهسوند و فیلم تلویزیونی «باید رفت» هم به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی علی مهام برای پخش از شبکه قرآن آماده می‌شوند.


کد مطلب: 13983

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/13983/گمشده-ماه-محرم-نوشته-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir