تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۶
۰
کد مطلب : ۱۴۰۰۴

اجرای نمايش «توبه نمی‌كنم» در تماشاخانه مهر

اجرای نمايش «توبه نمی‌كنم» در تماشاخانه مهر
فرهنگ: نمايش «توبه نمی‌كنم» كاری از گروه نمايشی «يتيمان كوفه» به نويسندگی و كارگردانی سيد جواد هاشمی با همكاری مركز هنرهای نمايشی وزارت ارشاد و مركز هنرهای نمايشی حوزه هنری در تماشاخانه مهر حوزه هنری به اجرا در خواهد آمد.

اين نمايش با مضمونی دينی و با نگاهی جديد به زندگی حضرت علی (ع) ويژه ماه مبارك رمضان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سايت نمايش، در خلاصه داستان اين نمايش آمده است: حارث كه يكی از دشمنان حضرت علی (ع) است و هميشه عليه او در تمامی جنگ‌ها شركت داشته و جنگيده است. پس از شهادت حضرت همچنان به دشمنی خود ادامه می‌دهد تا اينكه در كوفه با نوجوانی آشنا می‌شود و قصه زندگی خود و دشمنی با حضرت را شرح می‌دهد.

بازيگران اين نمايش عبارتند از: علی سليمانی، ايرج طايفه غلامی،عارف بهمن، مجيد اكبری، يوسف طاهريان، حميد رضا فدوی، علی راسخ، علی ناصری، محمد علی كيانی، سيد عليرضا موسوی و ... .

در اين نمايش عباس دلدار به عنوان مدير توليد و روابط عمومی، جلال خباز به عنوان دستيار كارگردان، يوسف طاهريان، برنامه‌ريز، شهروز حقی در سمت آهنگساز، حسام حيدری به عنوان طراح چهره‌پردازی، محسن شهسواری ساخت و اجرای صحنه و محمد علی كيانی به عنوان طراح پوستر و بروشور با سيد جواد هاشمی همكاری می‌كند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ديدن اين نمايش همه روزه به جز روزهای شنبه در دهه دوم و سوم ماه مبارك رمضان به نشانی خيابان حافظ،نبش سميه، حوزه هنری، تماشاخانه مهر مراجعه كنند.

ساعت اجرای اين نمايش ۱۸ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما