نمایشگاه پوستر رمضان در خانه هنرمندان گشایش می‌یابد

17 مرداد 1389 ساعت 15:23

دبیر نمایشگاه پوستر رمضان گفت: ‌این نمایشگاه روز دوشنبه ۲۵ مردادماه در خانه هنرمندان ایران گشایش می‌یابد.


اردشیر میرمنگره، دبیر اجرایی نمایشگاه پوستر رمضان گفت: این نمایشگاه روز ۲۵ مردادماه ساعت ۱۸:۳۰ در خانه هنرمندان ایران گشایش می‌یابد و ۷۰ اثر منتخب هیئت داوران این جشنواره روی دیوار نگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران می‌رود.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه به مدت ۲۰ روز از ۲۵ مرداد تا ۱۵ شهریورماه و در ایام ماه مبارك رمضان از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

كار داوری آثار این نمایشگاه را «قباد شیوا، مسعود سپهر، مصطفی اوجی، فرزاد ادیبی و احسان پارسا» بر عهده داشته‌اند كه از میان ۷۵۰ اثر ارسالی ۷۰ اثر را برای نمایشگاه انتخاب كرده‌اند.

این نمایشگاه ابتدا قرار بود در نگارخانه برگ برگزار شود اما به دلیل حجم بالای آثار راه یافته به نمایشگاه به خانه هنرمندان ایران تغییر مكان داد.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان نمایشگاه پوستر رمضان، روز ۱۵ شهریورماه در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و طی آن به پنج برگزیده اول لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون تومان اهدا خواهد شد، به پنج نفر برگزیده دوم لوح تقدیر و یك میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود و به ترتیب به نفرات سوم تا پنجم هم لوح تقدیر و مبلغ یك میلیون تومان، ۷۰۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزارتومان تعلق می‌گیرد.

همچنین به گفته اردشیر میر، دبیر اجرایی این نمایشگاه، قرار است آثار راه یافته به نمایشگاه در قالب كتاب مجموعه آثار این نمایشگاه به چاپ برسد و آثار برگزیده نیز در رسانه‌های شهری نظیر بیلبوردها، بنر و ... استفاده شود.


کد مطلب: 14021

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14021/نمایشگاه-پوستر-رمضان-خانه-هنرمندان-گشایش-می-یابد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir