حضور ستاد بازسازی عتبات عالیات در نمایشگاه قرآن

ایکنا , 23 مرداد 1389 ساعت 14:47

هجدهمين نمايشگاه‌ بين‌المللی قرآن كريم در حالی برگزار می‌شود كه ستاد بازسازی عتبات عاليات قطعاتی از حرم‌های مطهر امام حسين(ع) و ساير ائمه را با خود به اين نمايشگاه آورده است.


جامعه: ستاد بازسازی عتبات عاليات با حضور در نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم گزارش كاملی از اقدامات، طرح‌ها و ساخت و سازهای خود در عتبات عاليات را ارائه كرده است.

در اين غرفه علاوه بر بروشورهای مربوط به طرح‌های ستاد بازسازی عتبات عاليات در شهرهای؛ كربلا، نجف، سامرا و كاظمين قطعاتی از بارگاه‌های ملكوتی ائمه اطهار به نمايش درآمده است.

نمونه‌ای از سنگ‌های مرمر قديمی حرم امام حسين(ع)، كاشی‌‌های فيروزه‌ای ديوارهای حرم امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل(ع)، نمونه‌ای از سنگ‌كاری‌هايی كه قرار است در حرمين ائمه اطهار نصب شود، پرطاووسی‌ها ساخته شده برای ضريح امام حسن عسكری(ع) كه به دليل انفجار صورت گرفته در بارگاه آن حضرت به آنجا انتقال نيافته است، درب حجره امام سجاد(ع)، گوشواره‌های لوستر‌های حرم امام حسين(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) كه هر كدام منقش به نام مبارك آنها است و خشت‌های طلای گنبدهای مطهر ائمه اطهار (ع) ... از جمله نشان‌هايی از حرم‌های ائمه‌اطهار(ع) است كه ستاد بازسازی عتبات عاليات در نمايشگاه قرآن به نمايش گذاشته است.

علاقه‌مندان به ديدن اين غرفه می‌توانند با حضور در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم از اين غرفه ديدن كنند و در صورت تمايل در بازسازی عتبات عاليات مشاركت كنند.


کد مطلب: 14053

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14053/حضور-ستاد-بازسازی-عتبات-عالیات-نمایشگاه-قرآن

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir