اعزام ۲۶۰۰ دانشجو به عتبات عاليات تا آخر شهريور

خبرگزاری مهر , 24 مرداد 1389 ساعت 10:25

دو هزار و ۶۰۰ دانشجو تا آخر شهريور ماه به سفر عتبات عاليات اعزام می‌شوند.


جامعه: رئيس ستاد عمره دانشگاهيان کشور با اشاره به اعزام دانشجويان به سفر عتبات عاليات گفت: دو هزار و ۶۰۰ دانشجو تا آخر شهريور ماه به سفر عتبات عاليات اعزام می‌شوند.

سيدمحمدرضا فقيهی گفت: امسال برای اولين بار است که ستاد عمره دانشگاهيان کشور دانشجويان را به عتبات عاليات اعزام می‌کند که در اين راستا تا آخر شهريور ماه ۶۵ دستگاه اتوبوس به سفر عتبات عاليات اعزام خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعزام اولين گروه دانشجويان به عتبات عاليات از هفتم مرداد ماه آغاز شده است و تا آخر تابستان نيز ادامه دارد.

رئيس ستاد عمره دانشگاهيان کشور افزود: اولويت اعزام در اولين گروه سفر به عتبات عاليات با افرادی است که درخواست خود را برای اعزام به سفر عتبات عاليات اعلام کرده بودند.

فقيهی در ادامه درباره سهميه‌های دانشگاه‌ها نيز گفت: به هر دانشگاهی به تعداد مشخص و بنا به تقاضای دانشجويان سهميه اختصاص داده می‌شود. اعزام به عتبات عاليات دانشگاهيان شامل چهار گروه اساتيد، متأهلين و دانشجويان دختر و پسر می‌شود.

وي در خصوص نحوه ثبت‌نام دانشجويان برای سفر به عتبات عاليات گفت: ثبت‌نام رسمی از ابتدای مهر ماه و به صورت متمرکز انجام خواهد شد و اعزام از آن پس طبق ثبت‌نام عملياتي می‌شود.


کد مطلب: 14058

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14058/اعزام-۲۶۰۰-دانشجو-عتبات-عاليات-آخر-شهريور

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir