تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۳۵
۱
۰
کد مطلب : ۱۴۰۵۹

سومین همایش ملی برترین تشكل‌های مذهبی كشور برگزار شد

سومین همایش ملی برترین تشكل‌های مذهبی كشور برگزار شد
جامعه: سومین همایش ملی برترین تشكل‌های مذهبی كشور كه به همت كانون شیفتگان حضرت قائم‌(عج) استان بوشهر و هماهنگی واحد تشكل‌های دینی اداره كل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به‌مدت دو روز در محل مجتمع فرهنگی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد.

احمد دهباشی، دبیر سومین همایش و مدیر كانون شیفتگان حضرت قائم‌(عج) استان بوشهر گفت: سومین همایش ملی برترین تشكل‌های مذهبی كشور به همت كانون شیفتگان حضرت قائم‌(عج) استان بوشهر و با همكاری سازمان ملی جوانان استان‌های بوشهر و اردبیل و كانون فرهنگی و هنری نینوای اردبیل و هماهنگی واحد تشكل‌های دینی اداره كل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مدت دو روز در محل مجتمع فرهنگی شیخ صفی‌الدین اردبیلی شهرستان اردبیل برگزار شد.

دهباشی افزود: این همایش كه دبیرخانه آن در كانون شیفتگان حضرت قائم‌(عج) استان بوشهر قرار داشت و از اسفندماه سال قبل فعالیت خود را برای برگزاری سومین دوره آن آغاز كرده بود قریب به پنج ماه و نیم تلاش کرد تا فعالیت‌های سال ۸۸ تشكل‌های مذهبی سراسر كشور را مورد ارزیابی قرار دهد.

مدیر كانون شیفتگان حضرت قائم‌(عج) استان بوشهر اظهار داشت: در این همایش مجموعا ۲۶ تشكل از ۲۰ استان كشور به دبیرخانه همایش معرفی شدند و بعد اعلام نتایج و امتیازات توسط هیئت داوران، كانون شیفتگان حضرت قائم‌(عج) استان بوشهر با كسب ۶/۱۳۴۳، موسسه پنج تن آل عبا از خوزستان با ۶/۱۱۱۸ ، موسسه یاریگران جوان از لرستان با ۶/۱۰۱۸ و موسسه دارالقران اردبیل با ۶/۹۷۲ به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را بخود اختصاص دادند.

احمد دهباشی در ادامه افزود: همچنین موسسه راویان شهدا از گیلان‌، موسسه وصال نور كرمانشاه‌، گروه شهید سید عباس موسوی از یزد و دارالحافظین قرآن كریم از آذربایجان غربی مقام‌های پنج تا هشتم را بخود اختصاص دادند.

وی به برنامه‌های جانبی این همایش اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های این همایش برگزاری كارگاه مدیریت راهبردی نیروهای انسانی و جلسه هم‌اندیشی با موضوعیت نیروی انسانی و شبكه شدن تشكل‌ها بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

دهباشی
سلام . ضمن تشکر از درج خبر سومین همایش ملی برترین تشکلهای مذهبی به اطلاع می رساند سازمان تبلیغات در این همایش نقشی نداشته است .لطفا" خبر را اصلاح فرمائید.