عکس‌های منتخب مسابقه عکاسی سفره‌های افطار در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری کار , 1 شهريور 1389 ساعت 13:25

دومین نمایشگاه از عکس‌های برگزیده و منتخب دومین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های افطار، در هجدهمین نمایشگاه قرآن دایر شده است.


جامعه: نمایشگاه عکس‌های برگزیده دومین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های افطار در نمایشگاه قرآن دایر شده است.

محمد حجت‌اسلامی، دبير جشنواره عكس سفره‌های افطار و مسئول دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری سفره‌های ایرانی اسلامی به خبرنگار ايلنا گفت: در ادامه فعالیت‌های فرهنگی خود ۲۱ تابلوی عکس منتخب دومین دوره مسابقات عکاسی از سفره‌های افطاری را که در ماه رمضان سال گذشته اجرا شد، به مدت یک هفته در محل هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به نمایش گذاشته است.

وي افزود: اولین روز برپایی این نمایشگاه که در طبقه اول شبستان و در انتهای بخش هنر دایر شده، با استقبال چشمگیر علاقمندان روبرو شد و در ساعات پایانی نمایشگاه دکتر مجید شاه‌حسینی‌ رئیس سابق بنیاد سینمایی فارابی و منتقد هنری نام آشنای کشور از این آثار دیدن کرد.

اسامی عكاسانی كه آثارشان به نمايشگاه راه پيدا كرده به ترتيب حروف الفبای نام خانوادگی عبارتند از: محمد تاجيك از تهران، عليرضا جليلی فر از اصفهان، مهدی حاجيوند از تهران، سارا رجب دوست از تهران، مرجان طايی از تهران، فرامرز عامل بردبار از مشهد، جمشيد فرجوندفردا از بيجار، محمد قدرتی وايقان از تهران، امير مافی بردبار از قزوين، پيمان ملكی، منصوره معتمدی، احمد مرادی و آزاده نوزاد از تهران.


کد مطلب: 14135

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14135/عکس-های-منتخب-مسابقه-عکاسی-سفره-های-افطار-نمایشگاه-قرآن

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir