تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۲۰
۰
کد مطلب : ۱۴۱۸۶

نسخه آزمايشی نرم افزار مسير حركت كاروان عاشورائيان

نسخه آزمايشی نرم افزار مسير حركت كاروان عاشورائيان
جامعه: سازمان نقشه برداری كشور به همت دانشجويان خود نرم‌افزاری را طراحی كرده است كه در آن مسير حركت كاروان امام حسين(ع)‌ از مدينه به سوی كربلا را نمايش می‌دهد.

كاربر در اين نرم افزار كه دارای تصاوير سه بعدی از اين مسير است می‌تواند مسيری كه امام حسين از سوی مدينه به كربلا رفته است را طی كند و در منزلگاهايی كه امام حسين(ع)‌ در آنجا توقف كرده بود استراحت كند و با مطالب و تصاويری درباره اتفاقات و سخنان آن روزهای امام حسين(ع)‌ آشنا شود.

احمد رجبی، مسئول غرفه سازمان نقشه برداری درنمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: تمام نسخه آزمايشی و هزينه‌های آن به صورت خود جوش از سوی دانشجويان تامين شده است كه قرار است نسخه نهايی آن به زودی از سوی اين سازمان وارد بازار شود.

در بخش‌های مختلف نرم‌افزار كليپ‌هايی تصويری، نقشه‌های حرم امام حسين و تصاوير ماهواره‌ای از حرم، روز شمار ايام محرم و شكل‌های نمادين از مسير حركت امام حسين(ع)‌ ديده می‌شود.

قسمت دوم اين نرم‌افزار مربوط به مسير حركت امام رضا از مدينه به مشهد مقدس است كه تمام گزينه‌ها و امكانات بخش اول در آن رعايت شده است.

لازم به ذكر است اين نرم‌افزار در ايام برگزاری نمايشگاه بين‌المللی قرآن با تخفيف به قيمت هزار تومان برای بازديدكنندگان عرضه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما