تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۱
۰
کد مطلب : ۱۴۲۳۱

«اينجا كربلاست» منتشر شد

«اينجا كربلاست» منتشر شد
فرهنگ: مجموعه سه جلدی كتاب «اينجا كربلاست» به قلم سيد مجتبی بحرينی از سوی انتشارات يوسف فاطمه(ع) مشهد منتشر و روانه بازار نشر شد.

مجموعه سه جلدی «اينجا كربلاست» روايتی كلی از سرزمين عراق به ويژه شهر كربلا دارد و به طور كامل شرحی بر شكل‌گيری شهر كربلا و ساخته شدن حرم مطهر امام حسين(ع) و حضرت عباس(ع) ارايه می‌دهد.

جلد نخست اين كتاب از تاريخ جغرافيايی شهر كربلا و اتفاقاتی كه در ساخت بنای حرمين و تخريب آن در دوره‌های مختلف تاريخی روی داده است، سخن به ميان می‌آورد.

جلد دوم كتاب جايگاه‌های متفاوت زيارتگاه‌ها، بين‌الحرمين، قتلگاه و ... را برای خواننده اثر شرح می‌دهد. در اين بخش هر يك از مكان‌‌های زيارتی معرفی شده، داستان‌ و روايت‌های مختلفی دارند كه وقايع ‌آن را برای مخاطب به شيوه توصيفی شرح می‌دهند تا آنجا كه خواننده می‌تواند بر اساس گفته‌های كتاب، وقايع ‌داستان را در ذهن خود به تصوير بكشد.

جلد سوم كتاب «اينجا كربلاست» به دعا‌ها، زيارت‌نامه‌ها و نماز‌های حرمين در شهر كربلا اختصاص دارد و متن كامل عربی آن همراه معنای فارسی در اين كتاب گنجانده شده است.

چاپ نخست مجموعه سه جلدي «اينجا كربلاست» اثر سيد مجتبی بحرينی در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قيمت ۱۵۰۰۰۰ ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.
مرجع : خبرگزاری کتاب
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما