تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۵
۰
کد مطلب : ۱۴۲۴۵

ثبت‌نام و اعزام متمركز به سوريه در سطح استانی اجرا می‌شود

ثبت‌نام و اعزام متمركز به سوريه در سطح استانی اجرا می‌شود
جامعه: حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی شهسواری، مديركل امور بين‌الملل و راهبری امور زيارتی سازمان حج و زيارت، با اشاره به طرح متمركز كردن ثبت‌نام و اعزام زایران به سوريه گفت: اين طرح در دستور كار سازمان حج و زيارت قرار دارد اما در آينده نزديك اجرا نمی‌شود.

وی افزود: تلاش می‌شود در آينده ثبت‌نام اعزام به كشور سوريه به صورت متمركز انجام شود اما نه در ابعاد كشوری بلكه به صورت استانی و اگر اين تجربه در سطح چند استان موفق بود، ثبت‌نام در تمامی استان‌ها به صورت متمركز استانی صورت خواهد گرفت، ولی تاريخی برای آغاز اين طرح در نظر گرفته نشده است.

مديركل امور بين‌الملل و راهبری امور زيارتی سازمان حج و زيارت شرايط زایران ايرانی در كشور سوريه را در برخی از بخش‌ها نسبت به عتبات عاليات بهتر ارزيابی كرد و گفت: از نظر هتل‌ها وضعيت كشور سوريه بهتر است اما به دليل اينكه خدمات ارائه شده برای سفر به سوريه فقط از سوی سازمان حج و زيارت ارائه نمی‌شود برخی از مشكلات برای زایران ايرانی بروز می‌كند و بيشتر مشكلات مربوط به سوريه به دليل اعزام‌های غير مجاز اتفاق می‌افتد.

حجت‌الاسلام شهسواری با تأكيد بر اينكه در تمامی بخش‌های مربوط به سازمان حج و زيارت بازنگری و مطالعه صورت می‌گيرد، اظهار اميدواری كرد: با بررسی‌های صورت گرفته در آينده نزديك خدمات در خور شأن زایران ايرانی به آنها ارائه شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما