ثبت خاطرات دانشجویان عمره‌گزار و آغاز ثبت‌نام عمره دانشجویی

خبرگزاری مهر , 22 شهريور 1389 ساعت 10:11

باشگاه مجازی «زمزم» برای ثبت خاطرات، دلنوشته‌ها و عکس‌های دانشجویان عمره‌گزار راه‌اندازی شده‌ است.


جامعه: رئیس ستاد عمره دانشگاهیان از آغاز ثبت نام دوره جدید عمره دانشگاهیان از مهر ماه خبر داد و گفت: باشگاه مجازی زمزم برای ثبت عکس‌ها، خاطرات و دلنوشته‌های دانشگاهیان عمره‌گزار راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام محمدرضا فقیهی افزود: با وجود اینکه در سال جاری عملیات حج عمره دانشگاهیان با تأخیر ۴ ماهه آغاز شد اما از زمانی که سهمیه‌ها اعلام شد همه برای عملیات فشرده شبانه‌روزی بسیج شدند و در مدت زمان کوتاهی ثبت نام از آنها بعمل آمد.

وی از اعزام ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان در قالب ۷۶ کاروان به حج عمره در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی متنوع در بعثه، مدینه منوره و مکه مکرمه و همچنین برای قبل و بعد از سفر عمره‌گزاران دانشگاهی برنامه‌ریزی شده بود. بعد از سفر دو بسته فرهنگی به دانشگاهیان اعطا شد و باشگاه مجازی «زمزم» برای ثبت خاطرات، دلنوشته‌ها و عکس‌های آنها راه‌اندازی شد.

رئیس ستاد عمره دانشگاهیان در ارائه گزارش نظرسنجی از دانشگاهیان عمره‌گزار گفت: در نظرسنجی از اساتید و دانشجویان عمدتا مشخص شد که بیش از ۹۰ درصد آنها رضایت کامل داشتند و در مجموع همکاری بعثه و سازمان حج خیلی قابل توجه بود و عمره‌گزاران دانشگاهی رضایت داشتنند.


کد مطلب: 14265

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14265/ثبت-خاطرات-دانشجویان-عمره-گزار-آغاز-ثبت-نام-عمره-دانشجویی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir