دوره‌های کوتاه مدت «مدیریت اسلامی» برگزار می‌شود

23 شهريور 1389 ساعت 15:12

مدیریت قرآنی، مدیریت نبوی، مدیریت علوی، مدیریت عاشورایی، مدیریت فاطمی، مدیریت علم و فناوری در اسلام، مدیریت سرمایه‌های انسانی در اسلام، مدیریت تحول(فردی و سازمانی) در اسلام، مدیریت فرهنگی در اسلام، مدیریت آموزش در اسلام عناوین دوره‌های مذکور است.


جامعه: مرکز توسعه آموزش‌های نوین ایران در نظر دارد سمینارهای آموزشی مدیریت اسلامی (Islamic management courses) را در پاییز ۱۳۸۹ برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه آموزش‌های نوین ایران، دکتر حسین علیان مدیر عامل موسسه در این باره گفت: این دوره‌ها به مدت یک روز با ارایه گواهینامه معتبر و در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: هزینه کلاس‌ها ۷۰/۰۰۰ تومان است و دانشجویان می‌توانند از تخفیف بیست درصدی آموزشگاه برخوردار شوند.

علیان افزود: این دوره‌ها شامل: مدیریت قرآنی، مدیریت نبوی، مدیریت علوی، مدیریت عاشورایی، مدیریت فاطمی، مدیریت علم و فناوری در اسلام، مدیریت سرمایه‌های انسانی در اسلام، مدیریت تحول (فردی و سازمانی) در اسلام، مدیریت فرهنگی در اسلام، مدیریت آموزش در اسلام است.

وی تصریح کرد علاقمندانی که مایل به شرکت در هر کدام از این کارگاه‌ها هستند می‌توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن ۴۴۱۲۸۲۷۱-۰۲۱ تماس بگیرند و یا از طریق پست الکترونیکی Alian@iust.ac.ir سوالات خود را مطرح نمایند.


کد مطلب: 14279

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14279/دوره-های-کوتاه-مدت-مدیریت-اسلامی-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir