کیف‌های امدادی کاروان‌های حج آماده شد

خبرگزاری مهر , 27 شهريور 1389 ساعت 14:10

مقدمات ارسال کیف امداد تجهیز شده به دفاتر نمایندگی‌های استانی حج و زیارت تا پایان شهریور ماه انجام می‌شود.


جامعه: مدیر پاراکلینیک مرکز پزشکی حج و زیارت با اعلام اینکه کیف‌های امدادی کاروان‌های حج آماده شده است، گفت: مقدمات ارسال کیف امداد تجهیز شده به دفاتر نمایندگی‌های استانی حج و زیارت تا پایان شهریور ماه انجام می‌شود.

عباس حیدرزاده با اعلام این خبر افزود: بر اساس جدول زمان‌بندی که بزودی اعلام خواهد شد کیف امداد پزشکان استان تهران و شهرهای مجاور به صورت مستقیم تحویل می‌شود.

مدیر پاراکلینیک مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: برای تهیه و تجهیز این ساک در حج امسال از پزشکان کاروان نظرخواهی انجام شد و پس از اخذ پیشنهادها علاوه بر برطرف کردن مشکلات موجود، مواردی از پیشنهادها در طرح یادشده عملیاتی و اجرا شد.

حیدرزاده همچنین از تحویل یک عدد کیف امداد کوچک با قابلیت حمل آویزدوشی و نیز حمل کمری در حج امسال برای پزشکان کاروان‌ها خبر داد و افزود: با توجه به مشکلات و محدودیت‌هایی که در حمل کیف امداد در داخل اماکن متبرکه وجود دارد، کیف امداد کوچک فقط به منظور همراه داشتن ملزومات اصلی و اولیه اورژانس با قابلیت حمل به داخل اماکن طراحی شده که انتظار می‌رود این کیف همراه پزشکان کاروان‌ها باشد.

این مقام مرکز پزشکی حج از پزشکان کاروان‌ها خواست کیف‌های خود از ابتدا تا انتهای سفر و در تمامی موقعیت‌های مکانی با زایران به همراه داشته باشند.

کیف‌های امدادی بزرگ متناسب با کاربرد در عملیات حج، طراحی شده و از استحکام لازم برخورداربوده و قابل استفاده بصورت کوله‌، حمل دستی و حمل با چرخ مربوطه است.


کد مطلب: 14298

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14298/کیف-های-امدادی-کاروان-های-حج-آماده

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir