سرگردانی زایران کربلا در مرز خسروی

خبرگزاری رسانيوز , 28 شهريور 1389 ساعت 12:09

کمی پهنای باند و پایین بودن سرعت اینترنت دلیل اصلی معطلی زایران در مرز خسروی است.


جهان: به دلیل برخی مشکلات نرم ‌افزاری و نداشتن امکانات کافی در مرز خسروی، کاروان‌های عتبات عالیات برای خروج از ایران همواره با مشکلات گوناگونی روبه‌رو می‌شوند.

عده‌ای از زایران کربلای معلای، با ابراز گلایه از کندی در ارائه خدمات و سرگردانی در این منطقه اظهار داشتند: متاسفانه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و نبود امکانات کافی در این مرز ما ساعت‌ها در مرز سرگردان هستیم که پاسخ قانع کننده‌ای از سوی مسؤولان ارائه نمی‌شود.

یک مقام مسؤول در این خصوص گفت: کمی پهنای باند و پایین بودن سرعت اینترنت دلیل اصلی معطلی زایران در مرز خسروی است که متاسفانه در طول هفته این موضوع تکرار می‌شود و زایران زیادی در این مدت سرگردانی می‌مانند.

وی یادآور شد: در طول هفته تنها چند روز مشکلات اینترنتی برطرف می‌شود که متاسفانه بسیاری از روزها این وضعیت ادامه دارد، امیدواریم از سوی مسؤولان امر این موضوع به خوبی پیگری شود تا در آینده شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

گفتنی است، عدم وجود برنامه‌ریزی مناسب در ساختارهای خدماتی کشور عراق و نبود حکومت مستقل و دولت مقتدر در این کشور، سبب بروز مشکلات متعددی برای زایران در مرزهای ایران شده است.


کد مطلب: 14306

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14306/سرگردانی-زایران-کربلا-مرز-خسروی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir