اعلام اسامی اعضای كاروان قرآنی ايران در حج تمتع امسال

ایکنا , 29 شهريور 1389 ساعت 9:48

بعد از برگزاری آزمون حج و پس از برپايی دو جلسه توسط كميته اعزام و دعوت از قاريان قرآن كريم و مذاكرات مفصل، اعضای كاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع در سال ۱۳۸۹ انتخاب شدند.


جامعه: اسامی اعضای كاروان قرآنی ايران در حج تمتع سال ۱۳۸۹ كه متشكل از استادان، قاريان، حافظان قرآن كريم و دو گروه تواشيح است، از سوی شورای عالی قرآن اعلام شد.

«محمدتقی ميرزاجانی» مدير اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌های شورای عالی قرآن، با بيان اين مطلب، گفت: امسال نيز در ادامه فعاليت‌های قرآنی سال‌های گذشته، اعضای جامعه قرآنی كشورمان در موسم حج تمتع حضور خواهند يافت و ظرفيت‌های عظيم قرآنی كشورمان را برای حجاج ايرانی و ساير كشورها به منصه بروز خواهند ‌رساند.

وی در ادامه افزود: بعد از برگزاری آزمون حج و پس از برپايی دو جلسه توسط كميته اعزام و دعوت از قاريان قرآن كريم و مذاكرات مفصل، اعضای كاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع در سال ۱۳۸۹ انتخاب شدند.

مدير اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌های شورای عالی قرآن اظهار كرد: اعضای گروه قرآنی كشورمان را استادان «سيدمهدی سيف از استان تهران، منصور قصری‌زاده از استان تهران، حميد‌ شاكرنژاد از استان خراسان رضوی، مسعود نيك‌دستی از استان اصفهان، محمود رنگرز از استان زنجان، امين پويا از استان تهران، روح‌الله زينعلی از استان اصفهان، مهدی غلام‌نژاد از استان تهران، ابوالفضل قديانی از استان تهران، محسن قاسمی از استان اردبيل، سعيد محمدی از استان زنجان، مهدی شجاع از خراسان رضوی، محمد‌جواد رجايی از استان خراسان رضوی، محسن بزم‌آرا از استان خراسان جنوبی، سيدمصطفی جوادی از استان همدان، مهرداد ندری از استان لرستان، محمد جماله از استان بوشهر و علی اياز از استان خراسان شمالی» تشكيل می‌دهند.

ميرزاجانی تصريح كرد: در كاروان اعزامی دو حافظ قرآن كريم به نام‌های «علی رجبی» از استان تهران و «يونس عقيلی» از استان هرمزگان حضور دارند، همچنين اعضای گروه تواشيح «سبطين» از اهواز به نام‌های «رضا شريفی، رحيم شريفی، علی شرفی، ناصر حق‌شناس و صالح سخراوی» و اعضای گروه تواشيح «سلام» اصفهان به نام‌های «مجيد فقيه، جلال بهشتی، كاظم ايزدی، سيدروح‌الله قوم‌نيا و مهدی حامی» جزء كاروان اعزامی به حج هستند.

«محمدتقی ميرزاجانی» مدير اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌های شورای عالی قرآن، سرپرستی اين كاروان را به عهده دارد.


کد مطلب: 14312

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14312/اعلام-اسامی-اعضای-كاروان-قرآنی-ايران-حج-تمتع-امسال

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir