معاون سیاسی استانداری یزد :

تبلیغ حج باید مستمر و در طول سال باشد

خبرگزاری کار , 14 مهر 1389 ساعت 11:24

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: زائرانی که از کشور جمهوری اسلامی ایران به سفر معنوی حج مشرف می‌شوند سفرای اسلام و انقلاب اسلامی در حج هستند.


خیمه: غلامحسین دشتی در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته حج که با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مربوطه در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد، با اشاره به هدف برگزاری این نشست گفت: هماهنگی دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی از برکات سفر معنوی حج به عموم مردم در هفته حج یکی از مهم‌ترین وظایف است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: توحید محور اندیشه اسلام است و باید در حوزه عمل و زندگی نمایان گردد که شرکت در مراسمات برائت از کفار، مشرکین و مستکبرین توسط زائران بیت الله الحرام بخشی از آن را نشان می‌دهد.

معاون استاندار با ارائه پیشنهاد راه‌اندازی دبیرخانه دائمی حج و زیارت به منظور ترویج و آموزش معارف حج گفت: تبلیغ حج باید در طول سال و به صورت مستمر انجام پذیرد.

وی در ادامه بر ورود هنرمندان به عرصه حج تاکید کرد و افزود: هنرمندان باید با آثار خود ظرفیت‌های والای انسانی، سیاسی، اجتماعی و به ویژه معنوی حج را به تصویر بکشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در پایان بر همکاری مدیران استان نسبت به برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسمات و برنامه‌های هفته حج تاکید کرد.

در این نشست اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداخته و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.


کد مطلب: 14393

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14393/تبلیغ-حج-باید-مستمر-طول-سال-باشد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir