رونمايی از صفحه جديد سايت امام حسين(ع) در نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال

ایکنا , 17 مهر 1389 ساعت 11:03

اين سايت دربردارنده بخش‌های مختلف اخبار، سخنرانی پيرامون امام حسين(ع)، بخش تصاوير، خادمان قرآن، نماآوا و كتابخانه است.


جامعه: صفحه جديد سايت امام حسين(ع) در چهارمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللی رسانه‌های ديجيتال رونمايی شد.

«شهاب الدين جعفری» مسئول غرفه سايت امام حسين(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) در مصلای امام خمينی(ره)، محل برگزاری چهارمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللی رسانه‌های ديجيتال با اعلام اين خبر گفت: سايت تخصصی امام حسين(ع) از حدود سه سال پيش راه‌اندازی شده است و صفحه جديد اين سايت در نمايشگاه امسال رونمايی شد.

وی افزود: اين سايت دربردارنده بخش‌های مختلف اخبار، سخنرانی پيرامون امام حسين(ع)، بخش تصاوير، خادمان قرآن، نماآوا و كتابخانه است.

شهاب الدين جعفری تصريح كرد: در بخش سخنرانی، متن تمامی سخنران‌های پيرامون امام حسين(ع) به دو صورت فايل متنی و صوتی و براساس موضوع و شخصيت سخنرانان ارائه شده كه علاقه‌مندان می‌توانند فايل متنی اين سخنرانی‌ها را دانلود كنند.

وی گفت: بخش مقالات نيز شامل دو بخش مقالات ويرايشی و نگارشی است كه در بخش ويرايشی مقالاتی از منابع و كتب مختلف پيرامون شخصيت امام حسين(ع) اقتباس شده و در بخش مقالات نگارشی نيز، مقالات توليدی صاحب‌نظران و شخصيت‌های فعال سايت ارائه شده است.

شهاب الدين جعفری در ادامه اين گفت‌‌وگو خاطرنشان كرد: بخش تصاوير نيز دربردارنده تصاويری پيرامون مراسم‌های سوگواری و عزاداری امام حسين(ع) و عكس‌‌هايی از حرم مطهر اباعبدالله الحسين(عليه السلام) است و در بخش كتاب اين سايت نيز كتبی با موضوع سيره و شخصيت اباعبدالله الحسين(ع) به دو شيوه موضوع‌محور و مؤلف‌محور ارائه شده و كاربران می‌توانند اين كتاب‌ها را دانلود كنند.

وی در پايان گفت: سايت تخصصی امام حسين(ع) هم‌اكنون به زبان فارسی است و قرار است زبان‌های عربی و انگليسی اين سايت نيز در آينده ای نزديك راه‌اندازی شوند.


کد مطلب: 14407

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14407/رونمايی-صفحه-جديد-امام-حسين-ع-نمايشگاه-رسانه-های-ديجيتال

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir