پيش ثبت‌نام اعزام به عتبات عاليات آغاز شد

ایکنا , 17 مهر 1389 ساعت 12:05

از ساعت ۸ صبح امروز شنبه، ۱۷ مهر ماه، پيش ثبت‌نام اعزام زایران به عتبات عاليات آغاز شده است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس اينترنتی عتبات مراجعه و كد رهگيری دريافت كنند.


جامعه: پيش ثبت‌نام جديد عتبات عاليات از ساعت ۸ امروز، شنبه ۱۷ مهر ماه، آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ روز شنبه، ۲۴ مهر ماه، ادامه خواهد داشت، متقاضيان در اين مرحله بايد در سامانه پيش‌ ثبت‌نام عتبات عاليات نام‌نويسی كرده و كد رهگيری دريافت كنند.

بر اساس اين گزارش در تاريخ ۲۵ مهر ماه، مشخصات ثبت‌شده متقاضيان با اطلاعات پايگاه ثبت احوال كشور مطابقت داده شده و افرادی كه اطلاعات آنها مغايرت داشته باشد از سيستم حذف می‌شوند و سپس روز دو‌شنبه، ۲۶ مهر ماه، قرعه‌كشی بين متقاضيان انجام و نتيجه آن روز سه‌شنبه، ۲۷ مهر ماه، بر روی سامانه پيش ثبت‌نام عتبات عاليات قرار می‌گيرد.

زایرانی كه در پيش ثبت‌نام دوره‌های قبل شركت كرده و حائز اولويت تشرف اعلام نشده‌اند در اين دوره نيازی به طی مراحل پيش ثبت‌نام نداشته و اطلاعات آنها به دوره جديد انتقال يافته و در قرعه‌كشی شركت داده می‌شوند.

اطلاعات افرادی كه در دوره قبل حائز اولويت تشرف شناخته شده و به هر دليل در گروه‌ها ثبت‌نام نكرده‌اند، از سامانه پيش ثبت‌نام حذف و در صورتی‌كه اين دسته از افراد مايل به تشرف در اين دوره باشند لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پيش ثبت‌نام اقدام كنند.

همچنين افرادی كه اقدام به ثبت‌نام گروهی ۳۵ نفره می‌كنند در صورتی كه تعدادی از آنها منصرف يا از آن گروه خارج شوند و تعداد گروه آنها كمتر از ۲۵ نفر شود، گروه مذكور حذف شده و در قرعه‌كشی بعدی شركت داده نمی‌شوند.

يادآوری می‌شود افرادی كه نام آنها در قرعه‌ كشی اعلام شود از تاريخ چهارم آذر ماه تا ۶ بهمن ماه سال جاری به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.


کد مطلب: 14411

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14411/پيش-ثبت-نام-اعزام-عتبات-عاليات-آغاز

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir