تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۲
۰
کد مطلب : ۱۴۴۴۳

حجاج بیمار باید داروی ۴۵ روز خود را همراه داشته باشند

حجاج بیمار باید داروی ۴۵ روز خود را همراه داشته باشند
جامعه: مدیر پاراکلینیک مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: حجاج بیمار حج تمتع باید داروی ۴۵ روز مصرف خود را در عربستان همراه خود داشته باشند.

عباس حیدرزاده اظهار داشت: به دلیل شرایط خاص زمانی و مکانی در حج تمتع، بیماران کشورمان که به حج تمتع امسال اعزام می‌شوند باید حداقل مصرف داروی ۴۵ روز بیماری خود را همراه داشته باشند.

وی افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر تمام تمهیدات برای توزیع دارو برای درمان بیماران حاجی در کشور عربستان را انجام داده است ولی متعاقباً برخی داروهای خاص شرایط تهیه آن در کشور عربستان با وجود شرایط برگزاری مراسم حج بسیار سخت است.

حیدرزاده اظهار داشت: حجاج باید در این راستا اگر از عینک و سمعک استفاده می‌کنند حتی‌المقدور از این ابزارها یک نمونه به عنوان یدک با خود همراه داشته باشند زیرا تهیه عینک و سمعک در کشور عربستان به آسانی صورت نمی‌پذیرد.

وی همچنین با اشاره به بیمارانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه کرد این بیماران حتی‌المقدور با خود از ایران ویلچر ببرند، تصریح کرد: همراه داشتن دارو برای ۴۵ روز و همچنین یدکی داشتن وسایل شخصی همچون عینک و سمعک به جد به حجاج به خصوص بیماران توصیه می‌شود.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما