تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۳
۰
کد مطلب : ۱۴۴۶۵

درگیری زایران ايرانی با پليس سوريه

درگیری زایران ايرانی با پليس سوريه
جهان: بی‌توجهی مسئولان فرودگاه دمشق به امور زایران عامل درگیری گروهی از زایران ایرانی با یکدیگر و پلیس گذرنامه سوریه در این سالن شد.

روز گذشته و به فاصله‌ای بسیار کم چهار پرواز از دمشق به مقصد شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شیراز انجام شد که این مسئله موجب ازدحام زیاد در قسمت ورودی سالن شد و خستگی هموطنان ایرانی را در پی داشت.

کوچک بودن مکان، ازدحام زیاد و همچنین فعال بودن فقط یک دستگاه کنترل، خستگی زایران ایرانی را دو چندان کرد که این مسائل عاملی برای درگیری گروهی از زایران ایرانی شد.

در ادامه برخی با مقصر دانستن مسئولان سالن و پلیس فرودگاه، با تعدادی از این افراد درگیری داشتند که با وساطت دیگران پایان یافت.
به گفته یک شاهد عینی، برخوردهای دور از شان پلیس گذرنامه و بکار بردن برخی الفاظ نسبت به زایران ایرانی از نکات قابل تامل بود و تاسف‌برانگیز بود.

گفته می‌شود اقدامات جمهوری اسلامی مبنی بر برخورد با برخی عوامل سودجو در فرودگاه دمشق، علت بغض برخی از عوامل این فرودگاه نسبت به ایرانیان است هرچند زایران نیز باید بیشتر مراقب رفتار خود باشند.

سالن قدیمی فرودگاه دمشق که به سالن حجاج معروف است ویژه پروازهای چارتر برخی شرکت‌های هواپیمایی همچون کاسپین، تابان، کیش ایر و زاگرس است که این سالن همچنان از امکانات مناسب و اولیه مانند سرویس‌های بهداشتی، قسمت اطلاعات و مکان کافی برای استراحت مسافران برخوردار نیست.
مرجع : آتی نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما