انتشار مقاتل حضرت علي اصغر(ع) و حضرت ابوالفضل(ع

خبرگزاری کتاب , 28 مهر 1389 ساعت 15:29

مقتل حضرت علي اصغر(ع) مجوز نشر خود را دريافت كرده است و تا هفته آتي زير چاپ مي‌رود. قرار است اين كتاب در ۵۶ صفحه رقعي و بهايي حدود ۱۰۰۰۰ ريال در اختيار علاقه‌مندان قرار گيرد.


فرهنگ: انتشارات بكاء كه به تازگي كتاب «مقتل حضرت علي اكبر(ع)» را به چاپ رسانده است، مقتل‌هاي حضرت علي اصغر(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را كه در شمار تاليفات سيدعلي‌اكبر صداقت، پژوهشگر تاريخ اسلام، اخلاق و عرفان‌اند، در نوبت انتشار دارد.

سيدحسين پور ايزدي، مدير اجرايي انتشارات بكاء، ضمن بيان اين خبر اظهار كرد: اين پژوهشگر حوزه دين و انديشه فعاليت در اين بخش را با نوشتن مقتل حضرت سيدالشهداء(ع) آغاز كرد و همواره منابع دست اول و استخراج مستندات را در شمار اولويت‌هاي خود قرار داد.

وي تمامي اين مقاتل را بر اساس مستنداتي از سال ۶۱ هجري تا قرن هفتم توصيف كرد و توضيح داد: پس از قرن هفتم هجري بسياري از منابع دستخوش تغيير شدند يا بر اساس همان منابع و مكتوبات اوليه به رشته تحرير درآمدند، لذا استناد به منابع قرون اول تا هفتم اسلام از اعتبار و سنديت بيشتري برخوردار است.

مدير اجرايي انتشارات بكاء گفت: مقتل حضرت علي اصغر(ع) مجوز نشر خود را دريافت كرده است و تا هفته آتي زير چاپ مي‌رود. قرار است اين كتاب در ۵۶ صفحه رقعي و بهايي حدود ۱۰۰۰۰ ريال در اختيار علاقه‌مندان قرار گيرد.

انتشارات بكاء قم در موضوعات اخلاق و عرفان، زنان، تاريخ اسلام، ادبيات و رمان تخيلي فعاليت دارد.


کد مطلب: 14595

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14595/انتشار-مقاتل-حضرت-علي-اصغر-ع-ابوالفضل

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir