مصوبات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی

1 آبان 1389 ساعت 9:58

براساس مصوبات اخیر برنامه‌های محرم امسال بر مسجد و قرآن متمرکز خواهند بود.


جامعه: معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های محرم به دور از هرگونه آسیب و بدعت، گفت: براساس مصوبات اخیر برنامه‌های محرم امسال بر مسجد و قرآن متمرکز خواهند بود.

حجت الاسلام حسین روحانی‌نژاد معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی درباره مصوبات دومین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی گفت: این جلسه با حضور حجت الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه از ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی، برنامه‌های ماه محرم مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و مقرر شد برنامه‌ای در این ماه با محوریت قرآن و مسجد برگزار شد.

سی و دومین جلسه این ستاد با محوریت بررسی برنامه‌های محرم‌الحرام سال ۱۴۳۲ هجری قمری برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های نیروی انتظامی، سازمان صدا و سیما، وزارت اطلاعات، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها و وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند.

ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با عنایت به دغدغه مراجع عظام تقلید به ویژه رهبر معظم انقلاب مبنی بر رفع هرگونه آسیب و انحراف از مجالس و مراسم برگزار شده در مناسبت‌های مذهبی بویژه عزاداری‌ها در سال ۱۳۸۶ تشکیل شد.

اعضای این ستاد بر اساس متن مصوبه سازمان تبلیغات اسلامی،‌ سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین از میان دیگر دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی وزارت اطلاعات، وزارت کشور و نیروی انتظامی هستند.


کد مطلب: 14600

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14600/مصوبات-ستاد-ساماندهی-شئون-فرهنگی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir