تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۱
۰
کد مطلب : ۱۴۶۴۰

نتايج قرعه‌كشی عمره دانشجويی ۴ آبان اعلام می‌شود

نتايج قرعه‌كشی عمره دانشجويی ۴ آبان اعلام می‌شود
جامعه: دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعلام نتایج قرعه‌كشی در روز چهارم آبان خبر داد و گفت: نتایج قرعه‌كشی از طریق پیامك و یا پایگاه اینترنتی لبیک اعلام میشود.

محمد زارع با بیان اینكه ثبت‌نام از دانشجویان تا ۲۹ مهر انجام شد و بیش از ۳۰۰ هزار نفر دانشجو برای تشرف به سرزمین وحی نام‌‌نویسی كرده‌اند، اظهار داشت:‌ ثبت‌نام شدگان در ۳ گروه دانشجویان مجرد‌، ‌متاهل و استادان قرار دارند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی حج، وی افزود:‌ بیشترین آمار ثبت‌نام به گروه دانشجویان متاهل تعلق دارد و قرعه‌كشی ثبت‌نام‌شدگان در مراكز استان‌ها تا سوم آبان ادامه خواهد داشت‌.

دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان كرد: نتایج قرعه‌كشی از طریق پیامك و یا پایگاه اینترنتی اعلام میشود.

زارع گفت:‌ با هماهنگی به عمل آمده با بانك‌های ملت و ملی برای دانشجویان متقاضی سفر به سرزمین وحی ۶۰۰ هزار تومان و عتبات ۳۰۰ هزار تومان وام پرداخت خواهد شد.

وی افزود: همچنین مقرر شده ادارات رفاه دانشجویی در دانشگاه‌ها كمك هزینه‌هایی را برای سفر به سرزمین وحی به دانشجویان بپردازند.

دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت‌: دانشجویان پس از اعلام نتایج میتوانند برای تكمیل ثبت‌نام و دریافت وام به پایگاه اینترنتی لبیک مراجعه كنند.

زارع تاریخ اعزام نخستین گروه از دانشجویان به سفر عمره را همزمان با اعزام نخستین گروه زایران عمره در كشور بیان كرد و گفت: اعزام كاروان‌های عتبات دانشجویان نیز از آذر آغاز خواهد شد.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما