اعزام دانش‌آموزان به عتبات و سوريه به زودی آغاز می‌شود

ایکنا , 3 آبان 1389 ساعت 10:35

دريافت مجوز برای اعزام دانش‌آموزان به عتبات و سوريه تا اواخر آذر ماه به طول می‌انجامد و در صورت دریافت مجوز دانش‌آموزان اعزام خواهند شد.


جامعه: رئيس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران عنوان كرد: هم‌اكنون در حال رايزنی برای اعزام دانش‌آموزان به سفر عتبات و سوريه بوده و بر اين اساس اعزام دانش‌آموزان به عتبات و سوريه به زودی آغاز خواهد شد.

«امير فقيهی»، رئيس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، با بيان اينكه در سازمان دانش‌آموزی شهر تهران پيگير اعزام دانش‌آموزان به عتبات عاليات و سوريه هستيم، اظهار كرد: با پيگيری‌های خود در سازمان دانش‌آموزی شهر تهران تلاش خواهيم كرد تا سفر دانش‌آموزی عتبات و سوريه را دوباره احيا كنيم.

رئيس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، با اعلام اينكه هنوز مجوز اعزام دانش‌آموزان را به عتبات و سوريه دريافت نكرده‌ايم، افزود: دريافت مجوز برای اعزام دانش‌آموزان به عتبات و سوريه تا اواخر آذر ماه به طول می‌انجامد و در صورتی كه مجوز را دريافت كنيم دانش‌آموزان را به زودی اعزام خواهيم كرد.

فقيهی تاکید کرد: امسال سهميه عمره دانش‌آموزی نسبت به سال‌های گذشته با كاهش چشم‌گيری روبرو بود چراکه سال گذشته نزديك به ۱۲هزار نفر از دانش‌آموزان به عمره مفرده اعزام شدند؛ اما امسال تنها ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان اعزام شدند و اين امر خلاء‌های معنوی بسياری را در ميان دانش‌آموزان ايجاد می‌كند.

وی در پايان يادآور شد: به دليل كاهش سهميه ايثارگران و برای پر كردن خلاء‌های ايجاد شده، سفرهای معنوی و زيارتی عتبات و سوريه را با جديت بيشتری دنبال خواهيم كرد.


کد مطلب: 14663

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14663/اعزام-دانش-آموزان-عتبات-سوريه-زودی-آغاز-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir