ترفندهای افراد سودجود برای تخليه شارژ تلفن همراه حجاج

ایکنا , 10 آبان 1389 ساعت 12:23

اخيرا تعدادی از افراد سودجو با روش‌های فريبنده اقدام به تخليه اعتبار سيم كارت زایران می‌كنند.


جهان: بعثه مقام معظم رهبری در هشداری جدی به زایران ايرانی اعلام كرد تا مراقب سوء استفاده افراد سودجو برای تخليه شارژ موبايل زایران باشند.

اخيرا تعدادی از افراد سودجو با روش‌های فريبنده اقدام به تخليه اعتبار سيم كارت زایران می‌كنند. اين افراد سودجو با ارسال پيامك به زبان عربی و انگليسی با عناوينی همچون «تبريك، شما برنده يك دستگاه خودرو هامر مدل ۲۰۱۱ شده ايد، سريعتر با شماره ذيل تماس بگيريد» اقدام به ترغيب مخاطب برای انجام تماس می‌كنند.

بنا بر اين گزارش، با برقراری تماس، مخاطب مجاب به پاسخگويی به سؤالات از پيش طراحی شده بر روی نوار منشی تلفنی، درباره مشخصات خود تا اتمام شارژ تلفن همراه خواهد شد بی‌آنكه هيچ نتيجه‌ای حاصل شود.

استفاده افراد سودجو از اين روش با تغيير در نوع كالای برنده شده رو به فزونی است و اخيرا پيامكی با اين محتوا «تبريك شما برنده يك دستگاه خودرو فورد مدل ۲۰۱۱ شده‌ايد، سريعتر با شماره ذيل تماس بگيريد» هم برای زایران ارسال می‌شود؛ لذا از زایران درخواست می‌شود در صورت روبرو شدن با اين موضوع، صرفا به يادداشت شماره اعلام شده از سوی اين افراد اقدام كرده و مراتب را به بعثه مقام معظم رهبری منعكس كنند.


کد مطلب: 14718

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14718/ترفندهای-افراد-سودجود-تخليه-شارژ-تلفن-همراه-حجاج

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir