ارسال ۸۰ اثر به سومین کنگره شعر عاشورایی چهارمحال‌وبختیاری

برنا , 15 آبان 1389 ساعت 10:24

امام زمان(عج) و عاشورا، مردم و عاشورا، محرم، ولايت و عاشورا، قيام امام حسين(ع)، حضرت مسلم(ع)، ورود به كربلا، حضرت رقيه‌(س)، فرزندان امام حسين(ع) در كربلا حضرت علي اصغر(ع)، حضرت علی اكبر(ع)،حضرت ابوالفضل العباس(ع) ،حضرت زينب(س)، وداع، قتلگاه و اسرا از موضوعات این کنگره است.


فرهنگ: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از ارسال ۸۰ اثر به دبیرخانه سومین کنگره شعر عاشورایی در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمد میربد گفت: تاکنون شاعران آیینی استان‌های خراسان شمالی، همدان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری آثار خود را برای شرکت در سومین کنگره شعر عاشورایی ارسال کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار برای شرکت در کنگره شعر عاشورایی چهارمحال و بختیاری تا ۱۴ آبان تمدید شده است، افزود: امام زمان(عج) و عاشورا، مردم و عاشورا، محرم، ولايت و عاشورا، قيام امام حسين(ع)، حضرت مسلم(ع)، ورود به كربلا، حضرت رقيه‌(س)، فرزندان امام حسين(ع) در كربلا حضرت علي اصغر(ع)، حضرت علی اكبر(ع)،حضرت ابوالفضل العباس(ع) ،حضرت زينب(س)، وداع، قتلگاه و اسرا از موضوعات این کنگره است.

حجت الاسلام میربد، دارا بودن استناد قرآنی، روايی يا تاريخی، مقبوليت، وزن و قافيه، مقتل و رعايت نكات ادبی و حماسی را از معیارهای انتخاب آثار برتر برشمرد.

سومین کنگره شعر عاشورایی چهارمحال و بختیاری هفتم آذر امسال در فرهنگسرای شهر بروجن برگزار می‌شود.


کد مطلب: 14745

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14745/ارسال-۸۰-اثر-سومین-کنگره-شعر-عاشورایی-چهارمحال-وبختیاری

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir