۱۱۰ اثر به دبیرخانه چهارمین کنگره شعر عاشورایی در مازندران ارسال شد

خبرگزاری رسانيوز , 22 آبان 1389 ساعت 10:24

رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، از ارسال ۱۱۰ اثر به دبیرخانه چهارمین کنگره شعر عاشورایی در استان خبر داد.


ایران‌زمین: رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، از ارسال ۱۱۰ اثر به دبیرخانه چهارمین کنگره شعر عاشورایی در استان خبر داد.

علیرضا زرقانی، رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، از ارسال ۱۱۰ اثر به دبیرخانه چهارمین کنگره شعر عاشورایی در استان خبر داد.

وی با بیان این که روند ارسال آثار به دبیرخانه این کنگره همچنان ادامه دارد، افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان زمان ارسال آثار، حدود ۲۰۰ اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، همچنین از تمدید ارسال اثار به دبیرخانه کنگره شعر عاشورایی استان از ۲۰ آبان به چهارم آذر ماه خبر داد و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌تواند آثار خود تا زمان اعلام شده در دبیرخانه کنگره در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر ارسال کنند.

زرقانی با بیان این که آثار برگزیده در قالب کتابی منتشر خواهد شد، ادامه داد: این کتاب در روز کنگره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به این که نخستین دوره کنگره شعر عاشورایی مازندران سال ۸۶ در شهرستان ساری، دومین دوره آن سال ۸۷ در بابل و سومین دوره آن سال ۸۸ در تنکابن برگزار شد، افزود: دوره چهارم این کنگره با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و کانون مداحان شهرستان قائمشهر درشهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران زمینه سازی برای شناسایی و جذب استعدادهای نهفته در عرصه ادبیات دینی، برقراری ارتباط بیشتر میان اهل قلم از یک سو و سازمان تبلیغات اسلامی از سوی دیگر، فرهنگ سازی، آگاهی و شناساندن آسیب‌ها و معضلات عزاداری و شادمانی معصومین را از جمله اهداف برگزاری این کنگره اعلام کرد.

زرقانی افزود: در بخش اشعار آیینی به پنج نفر، در بخش اشعار مفهومی به سه نفر، در بخش اشعار محلی بومی مازندرانی به سه نفر و در زمینه مقاله و نثر ادبی به سه نفر جوایز کمک هزینه عتبات عالیات سوریه اهدا خواهد شد.


کد مطلب: 14797

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14797/۱۱۰-اثر-دبیرخانه-چهارمین-کنگره-شعر-عاشورایی-مازندران-ارسال

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir