۱۸زایر ایرانی به دلیل بیماری به کشور بازگردانده شدند

خبرگزاری کار , 29 آبان 1389 ساعت 13:03

این افراد کسانی بودند که یا در عربستان برایشان ضایعه‌ای پیش آمده بود یا بعد از ورودشان به عربستان بیماریشان عود کرده بود و استطاعت جسمی برای انجام اعمال نداشتند.


جامعه: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: با عنایات پروردگار و تلاش های کادر پزشکی همه زایران ایرانی به سلامت به مکه مکرمه بازگشتند.

سید علی ریاض گفت: طبق آخرین اطلاعات مرکز پزشکی حج و زیارت هیچ‌گونه بیماری خاصی از جمله آنفلوانزا در میان زایران بیت‌الله حرام ایرانی مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه هم اینک ۵۹ زایر ایرانی در بیمارستان‌های مرکز پزشکی حج و زیارت بستری هستند، گفت: ۲۵ زایر ایرانی نیز در بیمارستان‌های سعودی بستری هستند. تعداد ۱۰ عدد تلفن همراه در اختیار بیماران بستری در بیمارستان‌های سعودی قرار گرفته است تا به طور مرتب امکان پیگیری روند معالجه‌شان وجود داشته باشد.

ریاض افزود: با هماهنگی‌های انجام شده ۱۱۰ زایر ایرانی امسال وقوف اضطراری داشته و به سلامت به مراکز درمانی جمهوری اسلامی ایران بازگشتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون ۱۸ نفر از کسانی که استطاعت جسمی نداشته‌اند به ایران بازگردانده شده‌اند، گفت: این افراد کسانی بودند که یا در عربستان برایشان ضایعه‌ای پیش آمده بود یا بعد از ورودشان به عربستان بیماریشان عود کرده بود و استطاعت جسمی برای انجام اعمال نداشتند.


کد مطلب: 14848

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14848/۱۸زایر-ایرانی-دلیل-بیماری-کشور-بازگردانده-شدند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir