مراسم اختتاميه كنگره دوبيتی‌های غدير برگزار می‌شود

ایکنا , 1 آذر 1389 ساعت 10:13

در مجموع بيش از هفت هزار دوبيتی به دبيرخانه كنگره رسيده است كه همه آن‌‌ها توسط پنج نفر از شاعران آئينی كشور به صورت جداگانه داوری شده است.


جامعه: مراسم اختتاميه كنگره دوبيتی‌های غدير با حضور شركت‌كنندگان منتخب در كنگره و مسئولان فرهنگی كشور امروز، اول آذر‌ماه در سالن همايش‌های برج ميلاد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبيلغات اسلامی، «رضا معممی مقدم» نماينده سازمان در شورای سياست‌گذاری كنگره دوبيتی‌های غدير با اعلام اين خبر گفت: در مجموع بيش از هفت هزار دوبيتی به دبيرخانه كنگره رسيده است كه همه آن‌‌ها توسط پنج نفر از شاعران آئينی كشور به صورت جداگانه داوری شده است.

وی نهادينه‌سازی پيام غدير و سيره عملی امير‌المومنين‌(ع) و ترويج هنر شعر در قالب دوبيتی را از جمله اهداف برگزاری اين كنگره عنوان كرد و افزود: كارت دعوت شركت در مراسم اختتاميه برای كليه شركت‌كنندگانی كه اطلاعات محل سكونت خود را در اختيار دبيرخانه قرار داده بودند، ارسال شده است.

همچنين در مراسم اختتاميه، علاوه بر اهدای كمك‌هزينه سفرهای زيارتی و خودرو به ۱۱۰ نفر برگزيده، به حاضران نيز جوایزی به قيد قرعه اعطا می‌شود.

معاون اداره‌كل امور فرهنگی سازمان تبليغات اسلامی تصريح كرد: نورافشانی برج ميلاد از ديگر برنامه‌های مراسم اختتاميه است كه به مناسبت عيد ولايت اميرالمؤمنين‌(ع) و ولادت حضرت امام‌هادی‌(ع) برگزار می‌شود.

يادآور می‌شود، كنگره دوبيتی‌های غدير با همكاری مؤسسه فرهنگی نوای نی و سازمان تبليغات اسلامی برگزار شده است.


کد مطلب: 14870

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14870/مراسم-اختتاميه-كنگره-دوبيتی-های-غدير-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir