پيرغلامان حسينی سفيران هميشگی عاشورا و كربلا هستند

خبرگزاری ايسنا , 6 آذر 1389 ساعت 11:12

پیرغلامان حسینی پرچمدار ارادت به امامت، ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت هستند و این افراد با مشاهده خدمات دولت خدمت‌گذار به این استان باید آنان را در سخنان و برنامه‌های خود به دیگر مردم كشورمان یادآور شوند.


ایران‌زمین: هشتمین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در بوشهر افتتاح شد.

محمدحسین جهانبخش استاندار بوشهر در افتتاحیه هشتمین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی كه در استان بوشهر در حال برگزاری است با بیان این مطلب كه این استان دارای دو هزار و ۹۷ شهید دفاع مقدس است، گفت: این استان، دارای سرداران شهیدی چون شهیدان رییس‌علی دلواری و برخی سرداران شهید در دفاع مقدس است.

وی گفت: پیرغلامان حسینی پرچمدار ارادت به امامت، ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت هستند و این افراد با مشاهده خدمات دولت خدمت‌گذار به این استان باید آنان را در سخنان و برنامه‌های خود به دیگر مردم كشورمان یادآور شوند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جنگ نرم و اینكه پیرغلامان حسینی سفیران همیشگی عاشورا و كربلا هستند، گفت: امروز ما در چنین شرایطی حضور داریم و باید با تاسی به فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) به استعانت از فرهنگ علوی، حسینی و رضوی و در نتیجه تربیت جوانان مسجدی و هیئتی به تقویت بنیان‌های مذهبی خود، فرزندان و نسل آینده خود بپردازیم و با این عمل بتوانیم آنان را در این جنگ بیمه كنیم.


کد مطلب: 14920

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14920/پيرغلامان-حسينی-سفيران-هميشگی-عاشورا-كربلا-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir