حضور ۱۰۰۰مداح در همايش مداحان برگزيده كشور

6 آذر 1389 ساعت 14:52

در سال‌های گذشته اين مراسم در شهر مشهد برگزار می‌شد اما در سال جاری همايش مربوط به مداحان در تهران و همايش مربوط با خطبا در مشهد برگزار می‌شود.


جامعه: مسئول سازمان بسيج مداحان كشور از برگزاری همايش مداحان برگزيده سراسر كشور در تهران خبر داد و گفت: اين همايش با حضور هزار مداح ۱۰ آذر برگزار می‌شود.

فاطمه گنجی، مسئول سازمان بسيج مداحان كشور، با اعلام اين خبر اظهار كرد: همايش كشوری مداحان چهارشنبه، ۱۰ آذر ماه، با حضور هزار نفر از مداحان برگزيده سراسر كشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئيات برگزاری اين همايش گفت: اين همايش يك روزه است و از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز چهارشنبه ۱۰ آذر ماه در سازمان بسيج مداحان واقع در؛ بزرگراه بسيج، خيابان شهيد رحيمی، مقبره‌الشهداء بسيج برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسيج مداحان كشور افزود: در اين برنامه حجت‌الاسلام والمسلمين سيد‌احمد خاتمی سخنرانی می‌كند و مداحان پيشكسوت نيز به بررسی و آفت شناسی مداحی‌ها می‌پردازند و مسئله افزايش بصيرت نيز در اين برنامه مطرح می‌شود.

وی همچنين اعلام كرد: در سال‌های گذشته اين مراسم در شهر مشهد برگزار می‌شد اما در سال جاری همايش مربوط به مداحان در تهران و همايش مربوط با خطبا در مشهد برگزار می‌شود.


کد مطلب: 14929

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14929/حضور-۱۰۰۰مداح-همايش-مداحان-برگزيده-كشور

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir