اختتاميه مسابقات اذان، ابتهال، مديحه‌سرايی و هم‌خوانی قرآن

ایکنا , 8 آذر 1389 ساعت 9:30

اختتاميه پانزدهمين دوره مسابقات سراسری مديحه‌سرايی و هم‌خوانی امروز برگزار می‌شود.


جامعه: اختتاميه پانزدهمين دوره مسابقات سراسری مديحه‌سرايی و هم‌خوانی قرآن كريم، سومين دوره مسابقات اذان و دومين دوره مسابقات ابتهال در بخش آقايان، هشتم آذر‌ماه، در اردبيل برگزار می‌شود.

اختتاميه پانزدهمين دوره مسابقات سراسری مديحه‌سرايی و هم‌خوانی، سومين دوره مسابقات اذان و دومين دوره مسابقات ابتهال ويژه آقايان با پخش سرود جمهوری اسلامی ايران آغاز می‌شود، سپس «كريم منصوری» قاری بين‌المللی كشورمان آياتی از قرآن كريم را تلاوت می‌كند.

در ادامه اين مراسم گروه برتر مديحه‌سرايی اين دوره از مسابقات به اجرای برنامه می‌پردازند، سپس نفر اول در رشته ابتهال اين دوره از مسابقات به اجرای برنامه می‌پردازد.

در ادامه «حسين صابری» استاندار استان اردبيل سخنرانی می‌كند، سپس گروه منتخب هم‌خوانی قرآن كريم اين دوره از مسابقات به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

در ادامه اين مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمين «علی محمدی» نماينده ولی فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخيريه سخنرانی می‌كند، سپس «علی كاظمی» قاری نوجوان ممتاز كشور آياتی از قرآن كريم را تلاوت می‌كند.

در پايان اين مراسم به رتبه‌های اول تا پنجم هر رشته جوايز ارزنده و لوح يادبود پانزدهمين دوره مسابقات سراسری مديحه‌سرايی و هم‌خوانی قرآن كريم، سومين دوره مسابقات اذان و دومين دوره مسابقات ابتهال اهداء می‌شود.

يادآوری می‌شود، پانزدهمين دوره مسابقات سراسری مديحه‌سرايی و هم‌خوانی، سومين دوره مسابقات اذان و دومين دوره مسابقات ابتهال به همت سازمان اوقاف و امور خيريه و به ميزبانی استان اردبيل در حال برگزاری است.

در اين دوره از مسابقات هم‌خوانی، ۳۷ گروه از استان‌های مختلف كه مراحل مختلف داوری را پشت سر گذاشته‌اند، شركت كرده‌اند، همچنين كمك هزينه حج عمره، سوريه و عتبات عاليات از جمله جوايز اين دوره از مسابقات است.

همچنين در اين دوره «احمد ليايی» مسئوليت نظارت بر مسابقات و هيئت داوران را برعهده دارد و «محمدرضا پورزرگری» در رشته تجويد و فصاحت، «محمدحسين سعيديان» و «سعيد طوسی» در رشته صوت، «مهدی دغاغله» و «محمود لطفی‌نيا» در رشته لحن، «غلامرضا شاه‌ميوه» و «هادی آزرم» در رشته هماهنگی و اجرای ممتاز و «عباس انجام» در رشته هماهنگی و حسن اجرا به قضاوت می‌پردازند.

سومين دوره مسابقات سراسری مديحه‌سرايی و همخوانی قرآن كريم و ابتهال ويژه بانوان از ۹ آذرماه به مدت سه روز برگزار می‌شود و مراسم قرعه‌كشی اين دوره از مسابقات در روز سه‌شنبه، ۹ آذرماه، برگزار و مراسم افتتاحيه عصر همان روز و مراسم اختتاميه عصر روز پنج‌شنبه، ۱۱ آذرماه، برگزار می‌شود.


کد مطلب: 14951

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14951/اختتاميه-مسابقات-اذان-ابتهال-مديحه-سرايی-هم-خوانی-قرآن

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir