کارگاه آموزشی برای مداحان برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر , 8 آذر 1389 ساعت 10:42

با هدف آموزش مبارزه با خرافات کارگاه آموزشی برای مداحان برگزار می‌شود.


جامعه: مدیرکل دفتر توسعه و برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به رهنمودها و تأکیدات مقام معظم رهبری در مبارزه با بدعت‌ها و خرافات از برگزاری کارگاه‌های آموزشی شیوه‌‌های مبارزه با خرافات و بدعت‌ها برای مداحان و رؤسای تشکل‌های دینی خبر داد.

حجت الاسلام علی دارابی مدیرکل دفتر توسعه و برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: همایش تخصصی روحانیون مستقر تا پایان هفته در قم ادامه دارد. روحانیون مستقر تا پایان هفته در قالب دو گروه در این همایش شرکت می‌کنند.

وی افزود: همچنین در استان‌های کشور دوره‌های آموزش تخصصی روحانیون برگزار می‌شود، اما با توجه به بحث ابلاغ احکام مربوط به برنامه پنجم توسعه و تأکید مقام معظم رهبری بر بحث مبارزه کارشناسانه و عالمانه با جریان بدعت‌ها و خرافات اقدام به برگزاری مجموعه کارگاه‌های آموزشی برای مداحان و رؤسای تشکل‌های دینی در سراسر کشور خواهیم کرد.

دارابی گفت: کارگاه‌های آموزشی آشنایی با شیوه‌‌های مبارزه با خرافات و بدعت‌ها از هفته آینده در سراسر کشور برگزار می‌شود.

همایش تخصصی روحانیون مستقر از سوی معاونت آموزشی و پژوهشی، سازمان و دفتر دفتر توسعه و برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی و با پیامی از سوی آیت الله ناصر مکارم شیرازی در مجتمع فرهنگ نور قم آغاز شد.

انتظار می‌رود این همایش آموزشی بحث سازماندهی آموزش‌های مربوط به حوزه تبلیغ، شاخص‌سازی در امر آموزش تبلیغ حکیمانه دین، آشنایی با ابزارهای نوین در حوزه دین، اقتضائات تبلیغ دین در قالب‌های مختلف تأثیر گذار باشد چرا که مقام معظم رهبری تبلیغ را اولین وظیفه روحانیت می‌دانند، با توجه به مقابله جدی با تهاجم فرهنگی و نگاه هوشمندانه به امر تبلیغ می توان به دستاوردهای مثبتی رسید.


کد مطلب: 14954

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14954/کارگاه-آموزشی-مداحان-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir