تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۴
۰
کد مطلب : ۱۴۹۵۵

سازمان تبلیغات مبلغین مساجد فاقد روحانی را تامین می‌کند

سازمان تبلیغات مبلغین مساجد فاقد روحانی را تامین می‌کند
جامعه: معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم اظهار داشت: این نهاد آمادگی تامین مبلغین مساجد فاقد روحانی در کشور را دارد.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در حاشیه سفر به مازندران، هدف از این سفر را بررسی نحوه تحقق بر‌نامه‌ها در تکریم حوزه فرهنگ در سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

وی گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی پیوسته سفرهایی به مراکز استان‌ها انجام می‌شود تا نحوه تحقق برنامه‌ها در تکریم حوزه فرهنگ در سازمان بررسی شود و نشستی با مدیران و کارشناسان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی انجام شود تا موارد لازم و ضروری را یادآوری کنیم.

روحانی نژاد افزود: در این سفر پیرامون پیوست فرهنگی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری به کلیه دستگاه‌ها بحث و تبادل نظر شد و کلیه طرح‌های بزرگ و کوچک مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت همه نهادها و سازمان‌ها و مراکز دولتی بعد از پایان طرحی در کشور پیوست فرهنگی آن نیز مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به اعزام مبلغ در مناسبت‌های طول سال توسط سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در آستانه ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا مبلغین مساجد و مراکزی که نیازمند روحانی هستند را تامین کند و هر مرکزی می‌تواند جهت استفاده از روحانی به دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور مراجعه کند.

هیئت‌های مذهبی در توسعه فرهنگ دینی اثرگذار هستند

روحانی نژاد همچنین در این نشست وجود وب سایت، سامانه پیامک، مجله، روزنامه و روحانی اندیشمند را از عناصر مهم در توسعه هیئات برشمرد.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: برای توسعه فرهنگی دینی نقش هیئات بی‌بدیل است و پس از روحانیت، هیئات مذهبی نقش بسزایی در تاریخ انقلاب ما دارند.

روحانی نژاد گفت: شاکله برنامه هیئات باید محتوایی باشد و در هیئات به شبهات پاسخ داده شود و جاهایی که دشمن قصد ضربه زدن به اسلام را دارد این هیئات باید جوابگو بوده و مشت محکمی بر دهان دشمن بزنند.

وی در پایان تصریح کرد: دیانت ما از سیاست جدا نیست بنابراین هیئات مذهبی باید پیرو خط مقام معظم رهبری باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما