اعطای ۳۰ ‌ميليارد ريال كمك به هيئات مذهبی تهران

ایکنا , 9 آذر 1389 ساعت 9:48

در قالب هشتمين نمايشگاه عطر سيب ۳۰ ‌ميليارد ريال كمك به هيئات مذهبی تهران اعطا می‌شود.


جامعه: رئيس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار كرد: در قالب هشتمين نمايشگاه عطر سيب ۳۰ ‌ميليارد ريال كمك به هيئات مذهبی تهران اعطا می‌شود.

امير خوراكيان، رئيس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اعلام اين خبر، گفت: نمايشگاه عطر سيب عمدتا با هدف تجهيز و كمك به آمادگی هيئات مذهبی برای برگزاری مراسم ماه محرم برپا شده است.

وی با اشاره به اينكه سعی شده است نمايشگاه امسال از نظر تجهيزات سخت‌افزاری و امكانات لازم نسبت به سال‌های گذشته ارتقا يابد، افزود: اميدواريم در هشتمين نمايشگاه عطر سيب هم از نظر فرهنگی و هم از نظر محتوايی كار ويژه‌ای صورت پذيرد.

خوراكيان با بيان اينكه در نمايشگاه امسال آموزش‌های ويژه‌ای برای هيئات مذهبی تدارك ديده شده است، اظهار كرد: اين آموزش‌ها در زمينه‌های بهداشتی، ايمنی و خرافه‌زدايی و ... برگزار خواهد شد.

رئيس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اينكه در نمايشگاه امسال غرفه‌ای برای برنامه‌ريزی و دعوت مداح به هيئت‌های مذهبی راه‌اندازی شده است، بيان كرد: در نمايشگاه سال آينده از نظر محتوايی شاهد تحول اساسی خواهيم بود.

وی در پايان با تأكيد بر اينكه در شيوه برگزاری نمايشگاه امسال سعی شده است نظم و دقت بيشتری مبذول شود، گفت: در قالب هشتمين نمايشگاه عطر سيب ۳۰ ‌ميليارد ريال كمك به هيئات مذهبی تهران اعطا می‌شود.


کد مطلب: 14969

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/14969/اعطای-۳۰-ميليارد-ريال-كمك-هيئات-مذهبی-تهران

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir